November 2019 mama's

<p>Hi andere mama to be's,</p><p>Super vers van de pers, maar vandaag een positieve test in handen gekregen. Vorige ronde een vroege miskraam gehad dus ik merk dat ik het super spannend vind en ik zou graag met andere mensen kletsen die in dezelfde fase zitten omdat het nog zo onzeker is. </p><p>Zijn er meer mensen die dit leuk vinden? Misschien kunnen we een whatsapp groepje maken of een verborgen groep op Facebook?</p>

Gefeliciteerd!

Ik ben Hop Sasaa op Facebook. Wellicht kunnen we elkaar op die manier door deze spannende periode heen kletsen!

Gefeliciteerd allemaal! Ik ben 12 november uitgerekend ! De eerste , en gelukkig nog nooit een miskraam gehad...  super leuk idee zn groepje! Ik zit alleen niet meer op fb!

Gefeliciteerd allemaal!
Voor mij mijn eerste zwangerschap, donderdag een echo gehad (ivm buikpijn) daar waren 2 vruchtzakjes op te zien! Helaas nog niks in de zakjes te zien, dus volgende week terug komen. Wat een spannende en lange week word dit... ?
Volgens de berekeningen vandaag 6+3 maar aangezien er nog niks te zien was denkt de gynaecoloog dat ik een stuk minder ver ben
Groetjes!

Hoi iedereen!

Donderdag 14/3 had ik een positieve test in handen. Omdat ik in november 2018 een miskraam had op 8 weken,  heb ik vrijdag onmiddellijk bloed laten nemen. Hcg stond vrijdag op 319, mooi!
Maandag of dinsdag laat ik opnieuw bloed nemen, want de schrik zit er enorm in. We proberen positief te zijn, maar eigenlijk leven we gewoon in angst.
We hopen echt dat het deze keer goed gaat, want ondertussen zijn we al meer dan een jaar bezig met zwanger worden en blijven.
Succes aan iedereen!

Terug
Bovenaan