November baby`s

A

Anoniem

Guest
Hoi lieve meiden,

Ik heb net uitgerekend( ja, je kunt er niet druk genoeg mee zijn ....) dat iedereen die vanaf morgen de NOD heeft dat dat allemaal NOV beebjes zijn.
Terwijl mijn klusweek nog niet eens is begonnen zou het ook maar zo kunnen dat het kindje van ons een November babytje word!!!!
November is toch een leuke maand?? Net als oktober, september en augustus was.. hahaha

Dit was zomaar ff een berichtje van mij...

Liefs KIDS XX ( NOD 14-3 )

hahah kids, zover was ik idd nog niet!!
Maar natuurlijk zijn November beebs hartstikke leuk!!!!
hihihi

Mocht het ons deze maand gelukt zijn, ben ik op de verjaardag van mijn vriend (3 nov) uitgerekend!!!  

He Kids!
Alles goed? Ben je er weer!!!!!
Nou idd erg leuk gerekend!!!
Ik ben in Oktober en mn vent in december dus zou ons beebje er precies tussen vallen!!!!
Duimen maaaaaarrrr!!!!
xie maantje

hoi

heb zelf ook een dochter van 16 novemeber 2005 precies een week voor haar papa,we hebben nu express een maand gewacht om voor een tweede te gaan zodat het niet in de zelfde maand word als ik in een keer zwanger ben hahaha
word wel erg druk dan he verjaardag sinterklaas,

Haha ik ben inmiddels zo ver dat ik niet eens meer hoef te rekenen iedere keer als ik weer ongi wordt dan roep ik al nou dan gaan nu maar voor in dit geval november baby.
Alhoewel ik liever een zomerbaby gehad had maar ja de natuur werkt nog niet echt mee.

Saskia

Terug
Bovenaan