November kindjes; pittige baby's

A

Anoniem

Guest
Herkennen jullie dit?
Volgens mij ligt het echt aan de maand november...
Wanneer Arvin wakker is en het ff duurt voordat ik hem oppak: KRIJZEN!!!
En als ik mijn borst niet snel genoeg bloot krijg wanneer mnr wil eten: KRIJZEN!!!
Ook als mnr het ergens niet mee eens is....
Verder is het een lief manneke hoor, maar veel geduld lijkt ie niet te hebben...
Nou had ik afgelopen dinsdag de baby meeting van mn zwangerschaps yoga clubje en hun babys zijn net zo. Ook op het november mama forum lijken de meeste babys pittige karaktertjes te hebben.
Dat was bij mijn eerste; een mei kindje, wel anders; die huilde bijna nooit; hij 'riep' me en dan wachte hij gewoon een  tijdje af  (das wel anders nu hij bijna 4 is...)

Ik ben benieuwd....

Liefs Nika

Ben ik blij dat die van mij van 31-10 is ! Menno is juist een heel rustig mannetje als hij goed in zijn vel zit tenminste. Hij huilt wel veel, maar dat is vermoedelijk voedselintolerantie/allergie. Het gaat nu een stuk beter. (ik heb een lekker streng dieet, wat saai,  erg goed voor de kilo's)  Maar ja, wij hebben eigenlijk altijd rustige kinderen. De maand maakt niet echt uit (2x juli, 2x oktober, 1x december en 1x januari) Wijzelf zijn ook niet echt druk. (maart)
Francien

Bij Finn valt het gelukkig wel mee, maar af en toe kan hij wel driftig worden. Als hij 1 borst heeft leeggedronken en ik leg hem niet snel genoeg aan de andere dan gaat hij ook krijsen (dan loopt ie ook helemaal rood aan).

Hij is een duimertje en inmiddels kan hij zijn duim goed vinden, maar een paar weken geleden lukte dat nog niet altijd. Dan werd ie ook heel driftig waardoor hij zichzelf dan wakker hield, heel fijn.... Gelukkig is dat nu over.

groetjes,
Ikke mv 2

ik ben blij dat die van mij op 20 oktober is geboren savonds wil ze nog weleens krijsen maar verder is ze een heel rustig kind

groetjes sandan

bij mij is het net anders om, ons zoontje is van mei en was en is nog steeds driftig, als baby zat hij met zijn hoofd op de grond te bonken. Fleur is van november (wel 5 weken tevroeg dus ze had eigenlijk december moeten zijn) is juist heel lief, huilt haast niet.

groetjes,
lia

Tja, misschien ligt het dan toch niet aan de maand en/of het sterrenbeeld, maar gewoon aan het karaktertje...
Nu ik het alleen zo terug lees lijkt het wel alsof Arvin een echte huilbaby is.... Das absoluut niet zo; het is een vrij makkelijke en vrolijke  baby, hij laat het alleen duidelijk merken als ie het ergens niet mee eens is... Mijn eerste was gewoon zo makkelijk als baby dat ik nogal verwend ben

Liefs Nika

hoi

was wel in novemner uitgerekend maar meneer besloot al in oktober te komen. maar karakter heeft meneer zeker. hou ik wel van. men nichtje van 2.5 jaar is zo makkerlijk ik wil gewoon een bezige bij.

sverre betekent in het noors ook wervel wind.en ook al in men buik. en meneer was in het begin zeker een huil baby nu een stuk minder al.

nou doei doei lucy

Terug
Bovenaan