Noya of Noa

Ik ben nieuw hier. Ben nu 17 weken zwanger en krijg al een behoorlijk buikje! Ben 1 mei uitgerekend dus kan ook nog april worden. Vinden jullie het ook zo leuk om in t voorjaar uitgerekend te zijn?

Welke naam vinden jullie het leukst en waarom wel of niet?

Ben benieuwd!

Hoi,
Welkom hier...
Het lijkt me ook heel leuk om in het voorjaar een babytje te krijgen, kan je lekker in de lentezon gaan wandelen :)
ik ben ook 17 weken en ook hier al een aardig buikje,is ook de tweede ;)
bij jou de eerste?

ik vind alletwee de namen wel mooi...maar dat lijkt me heel persoonlijk.
noa ligt makkelijker in de mond en kan voor meisje/jongen en noya is wat aparter en mooier voor een meisje...maar nogmaals, dat is heel persoonlijk!
wel moeilijk he...namen zoeken!
sucses ermee...ik ben er ook nog niet helemaal aan uit...

Hai,
Welkom hier.
Het lijkt mij ook heel leuk om heel de zomer thuis te zijn met mijn kindjes. Heerlijk, mijn 1e is geboren in oktober dat was een heel andere periode dus.
Persoonlijk vind ik Noa leuker en mooien.
Noya klinkt een beetje als nou ja. Ik vind m niet zo.
Sorry.

Groetjes

Ik vind Noa ook leuker. Stond ook eens op een van onze lijstjes, maar we hebben al een kindje met de letter N, dus hopelijk bedenken we iets anders briljants.
Denk dat ze bij Noya ook altijd moet spellen en dat lijkt mij persoonlijk niet zo handig.

Hoi hoi,
ik ben eigenlijk op het juniforum, maar omdat de eerste er eerder was, denk ik dat het best wel eens mei zou kunnen worden.
Ik vind Noa ook mooier.
Bij Noya denk ik meteen aan "noia", wat in het Italiaans "verveling" beteknt. Toch iets minder....

Groetjes,
Meinke

Terug
Bovenaan