Nr. 3 is onderweg !!!

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
Hier goed nieuws  : Ik ben zwanger !
Kan het zelf bijna niet geloven, maar de test gaf toch echt 2 streepjes.
Voel me al ruim een week niet goed, ontzettend last van mijn darmen (dan weer verstopt, dan weer dun) en ben de hele dag misselijk. Eerst dacht ik aan een buikgriepje, maar mijn mannetje ging steeds meer twijfelen en dwong me donderdag bijna om de test te doen. Hij zag al na een minuutje dat het positief was, maar liet mij nog de volle 3 minuten in spanning. Ik kan het nog niet geloven, maar alle symptonen zijn er . Ik ben ontzettend moe, kan de hele dag wel slapen, en blijf maar misselijk. Verder kan ik wel blijven eten, probeer het op fruit en biscuitjes te houden, maar nu met alle pepernoten en speculaas is het toch wel moeilijk.

Voor degenen die nog druk aan het klussen zijn: veel succes, ik duim voor jullie.

Groetjes Mel

Hey hoi,

Super zeg! Van harte gefeliciteerd en geniet er maar lekker van. Wij gaan zelf volgende maand voor ons derde kindje. Hou je ons nog op de hoogte hoe het met je gaat?

Liefs,

mij

Mel gefeliciteerd!!!!!!! geweldig meid!

Ik ben ook zwanger van ons derde kindje!!!!!!!!!!!!!!

We zijn helemaal in de wolken!!!
Spannend hè allemaal, ookal is het de derde zwangerschap, maar toch is en blijft het even spannend en bijzonder. Wanneer ben je uitgeteld? Ik denk ik op 25 juli! Nu maar hopen en duimen dat alles goed blijft gaan! Ik zie je denk ik bij de juli mama ´s!

Espritfreak, heel veel succes vanaf volgende maand!

Voor de rest van de dames hier heel erg veel glitters:

***************************************************************************************

Liefs Mup!

Hoi Mel,

Wat super nieuws zeg! Gefeliciteerd! Geniet maar lekker van je zwangerschap.

groetjes melanie

Hoi Mel en Mup, proficiat meiden!!! Wij zijn ook aan het klussen voor een derde en ik moet 2 dec. ongesteld worden, super spannend! Hoop dat ik dan ook iedereen glitters kan geven. Geniet ervan meiden en duim voor me. Groetjes Loes

Hoi Mel en Mup,

Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Wijzelf zijn net een week gestopt met de pil (heb net mijn menstruatieweek) achter de rug en hoop dat ik snel zwanger wordt van ons derde wondertje.

Jullie heel veel gelijk en plezier met de tijd die komen gaat.

Liefs,
Lelie

Hee mel wat gaaf! Nu lekker gaan genieten!
Groetjes Lillian

hoi meiden
Bedankt voor jullie reacties.

Mup wat gaaf dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd !

Mijn laatste ongi was op 28 september, dus ik zou ergens begin juli uitgerekend zijn, maar mijn cyclussen zitten rond de 5-6 weken dus kan best 2 weken later worden. Ik heb 11 december een echo, dan weet ik meer.

Vind het allemaal weer erg spannend, vooral om het nog geheim te houden. Kan er ook nog niet echt van genieten, ben zoooo moe, lig al vroeg in mijn bedje.   Ook heb ik ontzettend last van mijn darmen. En dan ben ik nu ook nog eens snipverkouden geworden, zit hier te hoesten en te niezen.

Maar, klaag niet hoor, want is gewoon supergaaf dat het echt gaat gebeuren, een derde kindje. Had de hoop al een beetje opgegeven en zag ons in januari al weer de medische molen in gaan.

groetjes Mel

Terug
Bovenaan