nu 10 weken en wordt alleen maar misselijker !!!???

A

Anoniem

Guest
hey meiden

ben nu 10 weken zwanger en wordt eigenlijk alleen maar misselijker ik dacht juist dat het hoe verder je kwam hoe minder erg het werd maar bij dus niet ,

hebben hier meer meiden last van en wat doen jullie er tegen want ik eet namelijk bijna niks omdat ik overal alleen nog maar erger misselijk wordt

groetjes lydia
10w 1d

Vaak wordt het pas minder na 12 weken, maar in extreme gevallen zelfs de gehele zwangerschap. Je kunt wel bepaalde eettips krijgen van je verloskundige, moet je maar even navragen. Sommigen eetgewoonten maken het namelijk minder. Hopelijk is het gauw over, maar probeer toch te genieten van dit mooie wonder!

Veel liefs Victory

Hoi Lydia,

Ik ben al 26 weken misselijk. Ik moet zorgen dat ik juist om de paar uur iets eet, anders wordt het niets. En niet te moe worden, want dan kun je mij boven de wc pot vinden...

Dat je nu nog misselijker wordt kan wel kloppen. Je hcg neemt tot de 12 weken toe en van de 12 tot 16 weken weer af. Dus de top ligt rond de 12 weken bij de meesten. Daarna wordt het meestal minder en bij 16 weken is er nog maar een beetje hcg in je lichaam en hebben de meeste zwangeren er geen last meer van.
Maar het kan ook 9 mnd duren, hoop ik natuurlijk neit voor je! Heb nog even een paar weken geduld.

Sterkte, en eet op tijd, zeker je ontbijt niet overslaan.
En als je veel moet overgeven kun je hiervoor tabletten halen bij de huisarts, bij mij helpen die wel tegen het braken (misselijk blijf ik wel, maar al niet hoeven over te geven, vind ik al een hele verademing).

Groetjes,
Kim.

hey

hier ook iemand die heel misselijk is!
ben 6 weken zwanger van 1 of misschien zelfs 2 kindjes (vanmorgen echo met 2 vruchtzakjes en in 1 zagen we vruchtje en kloppend hartje, de ander erg onduidelijk) ik ben zooo misselijk!de hele dagen en nachten!! pff...
ik hoop ook dat het gaat afzakken!!!
maar het is voor een goed doel!

liefs

hoi

nou ik eet vrij regel mattig omdat ik indd ahd gelezen dat dat helpt maar zelf als ik net heb gegeten komt het eigenlijk gelijk weer terug na een kwartietje meestal al maar goed het is voor een goed doel , zal zo indd gelijk even vragen aan de gyn wat ik er aan kan doen kwa eten

bedankt in elk geval

groetjes lydia

hey lydia.

eet licht verteerbare dingen (konkommer, cracker, beschuitjes, appels enz) eet/drink geen melk producten, daar wordt je maag alleen maar onrustig van. en eet idd verspreid ove rde dag. (bv elk uur een stukje konkommer) maak je niet druk over de baby, die neemt jouw reserves af en komt dus niks te kort.
en belangrijker vind ik:
eet wat je lekker vind! ook al snoep je de hele dag door. als je iets lekker vind, is de kans iets groter dat t blijft zitten, als dat je bij voor baad al denkt: he bah!

succes ermee.

liefs, do

ik ben nu 13 weken en ook nog steeds last van misselijkheid hoopte ook dat het minder werd, maar helaas. als ik steeds kleine beetjes eet gaat het redelijk. maar moet mezelf echt dwingen om te eten.

xx maris

Hoi Lydia,

ik ben nu 17 weken en bij mij is het eindelijk wat minder.. Nog steeds wel af en toe, maar ben allang blij dat ik niet meer de hele dag boven de wc hang..
Ik eet altijd meteen als ik opsta een beschuitje met kaas. En drink een glas melk. Die melk was op advies van mijn verloskundige.En daarna regelmatig de hele dag blijven eten.

liefs

Terug
Bovenaan