Nu 2 eitjes van 18 mm.....vanavond pregnyl en woensdag de inseminatie!!!!

Hallo Dames,

Het word spannend voor ons.

Vanochtend zag ik op de echo 2 eitjes van beide 18 mm.

Nu moet ik vanavond om 19.30 uur de pregnyl injectie krijgen en.............woensdag ochtend om 11.45 uur is de inseminatie.
Het gaat dus nu echt gebeuren, ik vind het heel heel erg spannend allemaal.

Wel hebben we het hele   weekend niet geklust,  we waren druk en ik voelde me  niet lekker en tja het is er gewoon niet van gekomen.  en je moet min. 2 dagen onthouding houden voor de inseminatie maar langer niet (is weer niet goed voor de zaadkwaliteit)
Dus............nu hebben we wel een klein probleempje, ik zit op mijn werk en hij ook (50 km van elkaar vandaan) dus.........nu dacht ik, misschien moet hij zichzelf even helpen vanochtend nog. Of is dit erg vreemd? Ik bedoel het zal wel erg jammer zijn dat daardoor de zaadjes minder van kwaliteit zijn dan had gekund.

Van de hormonen heb ik intussen wel een beetje last, heb het gevraagd aan de Gynaecoloog en dat kwam inderdaad door de hormonen. Heb namelijk bonkende hoofdpijn, misselijk, pijn in mijn rug en mijn buik (die is trouwens behoorlijk blauw en voelt beurs aan) Maar ja heb er alles voor over natuurlijk dus neem het allemaal maar voor lief!

Jullie horen wel weer van me!

Groetjes,

Cynthia

hoi hoi

Wat spannend allemaal ik wil je voor vanavond even succes wensen met de pregnyl prik. Om het even grappig te maken gaan te gelijk. Vanavond moet ik namelijk ovitrelle spuiten dat is het zelfde als pregnyl maar een ander merk het doet het zelfde. Ook woensdag wordt spannend als jij terug moet voor de insemenatie gaan wij terug voor de punctie. We zitten bijna tegelijk op de wachtbank.
Moest het even kwijt want vond het wel toevallig. Heel veel succes woensdag en de weken erna ook natuurlijk.

groetjes rozemarijn

Heeee Cynt,

Wat geweldig nieuws....

En wat super spannend allemaal, vanavond dus de pregnyl, sterkte met de prik hoop dat die meevalt, ach er zijn je al heel veel meiden voor gegaan, dus dan zal het allemaal wel meevallen toch!!

Beterschap met je hoofdpijn, misselijkheid en blauwe buik...

En woensdag de inseminatie, wat gaat dat snel, vindt het kwa tijd allemaal heel erg meevallen je bent toch pas anderhalve week aan het prikken en nu al aktie in de taxie...

Ik denk aan je en heel veel sterkte a.s. woensdag, ik las dat Rozemarijn dan ook de punctie heeft dan zitten jullie beide idd in het ziekenhuis..

liefs en knuf van mij

Terug
Bovenaan