Nu 23ste week zwanger en vliegen in dec 2014

Hoi
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap/bevalling.
Heb in begin maart mijn vliegvakantie geboek en vlieg 8dec buiten europa (9uren)en keer 12 jan terug.
Op 29 okt is mijn zwangerschap ontdek,en was al in mijn 21ste week .ik vlieg met klm,mijn vraag is wie heeft er ook gevlogen rond de 23ste week en verder dan de 23ste week?
Volgende consult bij de gyna hoor ik wel wat hij er van vindt,maakt ie misschien ee fit2fly verklaring.Rond 12 jan vliegen en terug op schiphol 13 jan,ben ik dan binnen mijn 36ste week?Bij de klm mag je tot je 36ste week vliegen.Wie heeft er tip,of gaat ook vliegen?Riskant of niet?Ik voel me prima,geen klachten,geen misselijkheid,gewoon top!Alleen soms de schopjes of bubbels.

Vriendelijke groeten!
 
Allereersr gefeliciteerd. Ik ben met de eerste zwangerschap naar de Dominicaanse Republiek geweest. Was toen 19 weken. Mijn tip is veel bewegen en lopen ivm risico op trombose. Als ik snel reken zit je binnen die 36 weken. Maar je mist best wel wat controles. Weet niet waar je naartoe gaat, maar zou wel kijken of er opties zijn om de zwangerschap in de gaten te houden. Je hebt natuurlijk al behoorlijk wat gemist aan controles en echo's. En erg korte tijd om alles klaar te maken voor de komst van je baby.
 
ik vlieg naar paramaribo.daar dach ik ook aan ,aan de controles.heb over 2 weken een afspraak bij de gyna.benieuwd wat hij van vindt.bedankt voor je tip.
groeten xx
 
Ik ben reeds terug,..was leuke tijd in par'bo..5wekn op vakantie.
Toen ik terug kwam op schiphol was ik 32wekn zwanger.
Heb 2 controles gehad in az,..en ging prima.
Geen complicaties,..dus ik moch vliegen ,...was super!!
 
Terug
Bovenaan