nu 26 weken buik groeit niet meer zo hard

A

Anoniem

Guest
Zit ik in een stopfase? Aan het begin ging het heel hard. Ik ben zwanger van de tweede (eerste kindje helaas bij 23 weken overleden, wegens zw. afbreking trisomie 9) Nu sinds week 21 groeit mijn buik niet meer zo hard. Klopt dat? krijg ik na de 30 weken nog een spurt of hoe gaat dat gemiddeld, tja ik weet dat het bij iedereen anders is maar misschien kunnen jullie toch hierover iets kwijt?

liefs
talke

Ik zat even te denken en terug te kijken naar mijn buik volgens mij had ik ook een stop daar ergens en pas na een paar weken ging het weer verder. Maar als je het niet vertrouwd gewoon aan je VK vragen hoor (of gyn natuurlijk) je hebt al het een en ander meegemaakt dus als je niet lekker voelt erover meteen duidelijkheid vragen (scheelt weer gepieker) kan me zo voorstellen dat je dat niet lekker erbij voelt in elk geval (maar daarentegen als hij of zij lekker beweegt, dan zal het meestal wel goed zitten he?)

hee,

Ik voel de kleine elke dag. De ene dag meer dan de andere, dat ligt ook aan mijn bezigheden. Maar in de ochtend en de avond wordt ik altijd verblijdt met kleine schopjes dan weer hier en   dan weer daar.

Ik vroeg het me gewoon af hoe "gemiddeld"een buik groeit. Ik weet nog bij een vriendin dat het het op een gegeven moment heel hard ging, maar ik weet niet meer bij hoeveel weken dat was.

Trouwens, hoe is het met jouw kleine? wanneer was je bevallen? Je had een zoontje he?

Groetjes
talke

Hoi hoi,

Het is heel normaal, hoor, dat je buik even stopt met groeien. Vaak krijg je een tijdje later ineens weer een groeispurt.Ik heb het in mijn beide zwangerschappen zo gehad. En op het laatst, als je denkt dat die buik toch echt niet meer kan groeien, dan krijg je nóg zo'n groeispurt.

Gr. Ellen

Hoi
heel herkenbaar, ik heb zelfs 5 weken op hetzelfde gewicht gezeten na de 25 weken. nu ben ik 32 weken en vliegt het weer verder. er zijn zelfs 2 broeken die ik een weke niet ana heb gehad en waarbij ik nu hele duidelijk het verschil merk omdat ze opeens van mijn buik af gaan glijden doordat ze niet mere boven mijn buik uit komen en er zit opeens ook 2 kilo extra bij. het gaat nu mega hard bij mij!
succes

quote: Talke reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-10-2007 22:43:54'));

Trouwens, hoe is het met jouw kleine? wanneer was je bevallen? Je had een zoontje he?

Groetjes
talke

jep ik ben ingeleid 2 weken te vroeg, het is hollands welvaren gelukkig, een flinke jongen met dik 8 pond bij de geboorte het enige waar je aan kon zien dat ie te vroeg was, was het smeerlaagje op zijn huid. Nu is ie 6 weekjes oud en groeit als kool!
Ik mis mijn buik soms wel een beetje hoor (ondanks alle shit die erbij kwam) dus geniet er nog maar even van straks heb je een mooie baby in je armen en ga je samen aan een nieuwe periode in je leven beginnen!

Terug
Bovenaan