Nu al aan het indalen...

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben gisteren bij de vk geweest. Hb aan de lage kant 6.4   Bloeddruk goed 116/ 75

Nu even over het indalen: Ik had de afgelopen week steeds snachts beetje stekende  pijn onder in mijn buik. Nu voelde de vk hoe het lag en het was al aan het indalen zij ze, het lag al met het hoofdje in mn bekken. Vandaar dus die buikpijn. Maar nu mijn vraag: is dat niet erg vroeg? Ons zoontje heeft destijds tot 38wk in stuit gelegen en is spontaan gedraaid en met 39wk pas ingedaald. En nou hoorde ik dat een tweede kindje vaak later indaalt, maar de vk zegt weer dat dat helemaal niets uitmaakt. Maar nou vraag ik me wel af, als het eerder indaalt kan het dan ook zo zijn dat het eerder geboren gaat worden?

Missch dat iemand dit weet of er ervaring mee heeft?

groetjes Mieke 31wk en 3dg

Hoi,

Ik kan niet alle vragen van je beantwoorden, maar wel die van het indalen. Die begonnen bij mij net zo vroeg. hij ligt zelfs vast nu. Ik hoop dat het betekent dat het eerder komt, maar dat zegt niks zei mijn VK.

grt suuz 34 weken

Hoi,

Bij mij was m'n dochtertje ook ingedaald met 32 weken, maar ik ben toch pas bevallen met 41 wk en 1 dg. Het zegt dus niks.

Groetjes Jos78

Hoi,

Mijn zoon lag met 31 weken al helemaal ingedaald en kon geen kant meer op.
Ik ben bevallen op de uitgerekende datum.

Groeten Linda mama van Nigel 07-03-2006

jeetje hihihiih wat een vragen. Logisch dat je achteraf nog 'ineens' met vragen komt, maar eh als ik jouw was zal ik deze lekker aan je VK vragen, daar is men voor en telefonisch kunnen ze je ook gelijk al beantwoorden!!

succes

Terug
Bovenaan