Nu al bandenpijn?

Hoi hoi!
Ik ben nu ruim 13 weken zwanger en heb denk ik sinds ongeveer de 7e week regelmatig menstruatie achtige krampjes. Met regelmatig bedoel ik vrijwel dagelijks, maar wel van korte duur. Hebben anderen hier ook last van? Is dit nou de welbekende “bandenpijn”? Het lijkt me daar nog zo vroeg voor!
 
Hee! Ik ben nu ruim 32 weken zwanger en ik had op het begin juist meer pijn van de banden dan op dit moment. Dus kan zeker, ik had bij week 15 echt veel pijn dat ik er zelfs keer verloskundige voor gebeld heb dus is echt mogelijk. Het gaat gewoon echt groeien! Succes en rusten als het gewoon te veel wordt!
 
Ik ben ook bijna 14 weken. En sinds een week 12 heb ik bandenpijn. Echt pijnscheuten in mijn rug en liezen. Ik loop als een pinguïn ?. Moet ook echt na een dag actief zijn, een dag in bed liggen en weinig doen om te herstellen. Dan wordt in een auto stappen en rijden zelf teveel
 
Krampjes en steken hoort er inderdaad bij als je baarmoeder gaat groeien. Het kunnen je banden zijn, maar ook de buikspieren en baarmoeder zelf die wat krampen. Even op je zij liggen of de warme douche op je buik kan helpen. Doe even een paar dagen rustig aan als je merkt dat het niet snel weer wegtrekt. 
Zelf had ik rond die periode meer last van de felle steken bij opstaan of hoesten/niezen enzo. Of wat last na veel inspanning. Inmiddels 24 weken en nu is het er gewoon altijd. Soms mild. Maar soms zo aanwezig dat ik er echt moeilijk van beweeg. Ook veel last van mijn liezen, schaambeen en bekkenbodem. Deze baby ligt een stukje lager heb ik het idee. En ik kan veel minder goed mijn rust pakken nu ik al een meisje van 19 mnd rond heb lopen ? 
Het hoort er in elk geval gewoon bij.
 
Terug
Bovenaan