nu al blij

Hoi

Toch wel weer goed om te lezen dat de "sociale" controle hier alweer werkt. Dat was bij de eerste ook zo. Erg fijn!
Ik was even offline omdat ik mijn pols gekneusd heb. (Misschien eerste onhandigheid deze zwangerschap...)
Hopelijk kunnen we veel met elkaar delen en worden er allemaal gezonde wondertjes geboren in februari :)

Heel veel genieten allemaal!

Liefs Sabien
 
hoi hoi

Wat vervelend dat je je pols gekneusd hebt, hoe krijg je dat voor elkaar? Jij gaat van de week zeker de vk bellen? Ik mag aankomende woensdag al bij de Gynaecoloog komen voor een eerste echo. Spannend allemaal hoor. Hopelijk geneest je pols weer snel.

Liefs Kristel
 
Zeker spannend! Ik ga idd volgende week maar eens bellen, vond het nog een beetje vroeg. De vorige keer werd ik ook al soort van raar aangekeken toen ik belde, nadat ik de test had gedaan ;-)

 
Hoi

Het gaat prima, alhoewel ik nog behoorlijk last van m'n pols heb. Ik kan Job wel tillen, maar dan houdt het ook echt op :(
Ik heb gisteren de vk gebeld, ik hoef pas 1 augustus te komen, aangezien de vorige zwangerschap alles goed ging.

Wel weet ik wanneer ik een echo krijgt: 4 juli! Dit is dan de termijnecho dus we zijn weer in spanning! Jullie zien morgen jullie wonder al, spannend hoor!
 
Hey Sabien

Wat vervelend dat je nog zo`n last hebt van je pols. Proberen rustig aan te doen. 4 Juli dat duurt ook nog wel erg lang hoor. Ook nog drie weken toch? Ik heb me eerste echo gehad en zagen een klein rijstkorreltje met een kloppend hartje. Over 14 dagen mogen we weer een kijkje nemen.

Liefs
 
Terug
Bovenaan