Nu al brandend maagzuur ???

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

ik heb sinds drie dagen last van brandend maagzuur, echt heel vervelend.
Het kan toch niet zo zijn dat ik daar nu al last van krijg, ben 17wk en 2 dgn.
Wie heeft dit ook al zo vroeg gehad en/of zou het een andere oorzaak kunnen hebben?

Liefs Marinte

Hoi
Ik had het ook al vroeg van de zwangerschap  ben nu 31w 3d zwanger en nog heb ik er last van......bij  je huisarts kan je Antagel vragen, jammer genoeg wordt het niet vergoed door je verzekering... maar het helpt wel, en zo een fles kost iets meer dan 6euro dus het is nog wel te doen!
Wat ook helpt is op je linkerzij te gaan liggen en kleine  maaltijden eten.
Veel succes
Groetjes

Ik neem aan dat je zelf wel beseft of het echt maagzuur is. Dat voel je snel genoeg. Ik neem zelf gewone Rennies. Werkt bij mij al na 20 sec. Ik weet ook dat er mensen zijn die er niet mee geholpen zijn maar dat is natuurlijk een kwestie van uitproberen....

Succes.. ik hoop dat je een middeltje vind die het tegenhoud. Het is een vervelend zwangerschapskwaaltje..

Groetjes Nova

over 20 min...uitgerekend van onze derde spruit....

Ik had het deze zwangerschap ook al heel gauw hoor. Antagel hielp bij mij niet goed. Dat kun je trouwens gewoon bij de apotheek halen zonder receptje. Ik gebruik ook Rennies, die helpen snel en goed. Verder zorg dat je niet te pittig en te gekruid eet. En eet kleinere porties. Dat helpt ook. En ik weet niet of het persoonlijk is, maar ik heb minder last als ik op mijn linkerzij lig.
Veel succes.

Liefs Maria
32 weken en 5 dagen zwanger van 2e zoontje!

Bij mij hielp een paar lepels vla eten, zodra ik het voelde.

hallo allemaal,

ik had bij mijn eerste ook al vroeg last van brandend maagzuur omdat mijn baarmoeder vrij hoog zat. Wil jullie niets aanpraten maar de verloskundige heeft mij toen afgeraden om rennies te gebruiken. Zij adviseerd gaviscon. Kun je bij de apotheek krijgen in een drankje en kauwtabletten. Ik vond het niet lekker maar het hielp goed.

Groetjes sas.

Terug
Bovenaan