nu al buikje bij 6 weken!!!!

hee hallo.

ben nu 7 weken zwanger van ons derde kindje....wat mij opvalt....ik groei erg snel!!!
bij de eerste twee zwangerschappen had ik dat niet zo erg!
heeft iemand anders dit ook die zwanger van zijn derde kindje is?

Hoi,ook ik ben nu zwanger vd 3e! Ben nu ruim 20 weken
en ook ik lijk nu al wel 6 maanden ofzo! Met mijn 1e zei
iemand: ben jij zwanger? Toen dacht ik: huh? hoe kan
je dat nu al zien? Maar mijn maag zet gelijk uit,op het
moment dat ik zwanger ben! En dan blijft tot het einde
aan toe...
Maar ik ben ook altijd veel aangekomen bij mijn zwangerschappen,
wat niet leuk is,maar ja...t is niet anders bij de vorige 2, 32&25 kilo)
dus dat is aardig wat!
Succes!
Grtz An

hallo, ik ben dan niet zwanger van de derde maar van de 2e, maar kon ook met 6 weken mooi mijn normale kleding al niet meer aan! en zagen sommige mensen idd al dat ik zwanger ben. Ben nu 19 weken van de 2e  en heb al een aardig buikje.

groetjes linda

Ik las  een keer dat  wanneer je zo vroeg een opgezette buik hebt, het vooral je darmen zijn die hiervoor zorgen en nog niet je kind. Dat is gewoon te vroeg. Ik had het zelf ook met 6 weken al en vond het erg ontluisterend om te lezen dat dit gewoon mijn darmen zijn en niet mijn kind,maar ja dat hoeft je omgeving niet te weten

Hey hallo, ik was van ons "4" kindje met zes weken ook al aardig bol aan het raken met 6 weken ! paste gen broek normaal meer aan...alleen bleek het dus geen 1 kindje te zijn maar 2 !!! dus nr 4 & 5 ! slik schrik :) maar wel heel leuk nu
dus het kan der ook zo maar 2 zijn. ff checken zou ik zeggen
gr Bianca

Wauw, een tweeling!
Dat is wel even slikken maar ook helemaal geweldig.

Ik heb gehoord dat je bij je tweede zwangerschap sneller een buikje krijgt omdat alles al een keertje is uitgerekt.
Ook heb ik ergens gelezen dat het vooral je darmen zijn die opspelen en dat je daarom een iets dikkere buik krijgt.

Ik ben net zwanger van mijn eerste en ik zie nog niets (6 weken). (Behalve dan dat ik gestopt ben met Sonja Bakkeren, kan natuurlijk ook meespelen, haha)

Groetjes witte tulp

Terug
Bovenaan