nu al dood ziek en hoelang nog?

A

Anoniem

Guest
hallo

ik wilde even mijn ei kwijt hoor!!ik ben nu 7 weken zwanger van de derde en ben nu al doodziek ik loop de hele dag te spugen niks hou ik binnen!!!bij de andere twee had ik het alleeen s'morgens en kon ik er weer de hele dag er tegen aan.maar nu ik heb het niet meer.ik had al zetpillen van de gynne gehad maar die willen niet helpen,van alles geprobeert.nog iemand een tip?ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de zwangerschap ook niet nu leuk vind hoor raar maar ik kan er niks aan doen komt wel als ik me wat beter voel denk ik.dus dames als jullie ietes weten tegen het spuggen dan hoor ik het graag!!!!

Hoi!

Mijn vk gaf me 3 tips.
Ze zei als je gal overgeeft moet je gemberthee drinken
en als je etensresten braakt moet je groene appels eten en een citroen uitpersen en aanlengen met een glas water.
Ik was ook echt supermisselijk en moest gisteren naar de vk. Ik geef niet over dus moest beide uitproberen. Heb gisteren die citroen geperst en voor ik ging slapen nog 2 manderijnen en 1 groene appel gegeten. Ik werd vanochtend niet misselijk wakker!!!
Ik weet niet zeker of het daardoor komt, nog een paar dagen uitproberen dus.
Ben nu wel weer misselijk, maar is niet zo erg als van de week.

Hopelijk kan je er iets mee!

Liefs, Larissa 7 wkn + 5dgn zwanger

Hi,

Ik ben ook 7 weken 2dg en ik ben ook misselijk en een beetje de gehele dag eigenlijk. Maandag heb ik de hele dag op de bank gelegen maar, het is bij mij gelukkig niet zo erg dat ik moet overgeven. En vandaag was het idee eten al genoeg voor mijn maag om te protesteren... Misschien morgen beter...

Sterkte met de misselijkheid!

Liefs Silly

Terug
Bovenaan