Nu al een buikje

Ik heb echt een dringende vraag of meerdere eigenlijk.Ik ben nu 6 weken zwanger en ik heb al een beste buik eigenlijk. Kan dat wel gewoon van een kindje wezen of mag ik er wel rekening mee houden dat het er twee zijn. Ik draag al positie kleren. Omdat de gewone broeken niet meer passen. Me buikje word nie alleen rond maar ik ben ook wel gegroeid op de heupen en alles.

Verder heb ik nog een vraag....
Ik heb zaterdags een test gedaan en die was dus positief. Ben naar de dokter geweest en de vroedvrouw voor ene afspraak..nu is mijn test naar 4 dagen ineens heel raar er staat nog maar een streepje en hij verkleurd ook vaag....maakt dat wat uit? dat heeft verder toch geen invloed op mijn zwangerschap toch want ik twijfel nu best wel........

en af en toe heb ik wel eens wat last van pijnscheuten in de zij of onderin de buik of bij de lies. ze zeggen dat het bandenpijn is kan ik dat nu al hebben dan???

sorry dat het zoveel vragen zijn maar ik ben best onzeker en het is me eerste dus vandaar alvast bedankt!!
 
Hoi,

Dat buikje zijn je darmen, die worden door de baarmoeder omhooggedrukt, hebben heel veel vrouwen last van, had ik zelf ook. Ik dacht ook dat ik misschien een tweeling zou krijgen, maar dat is gewoon een heel normaal verschijnsel. Die test blijft gewoon positief hoor, verschilt ook wel per merk, hoe lang het streepje goed zichtbaar blijft. En die pijn kan inderdaad bandenpijn zijn, de baar moeder word nu al zwaarder dus voel je dat ook aan die spieren waar de baarmoeder aan hangt. Als je zin hebt om te mailen of te chatten,
martine_jansma@hotmail.com
veel liefs van Martine
 
hallo anoniem
dat buikje heeft niks te maken met een tweeling hoor! maak je maar niet ongerust. en dat je buikpijn hebt is ook niet erg. ik had heel erg last van menstruatie achtige krampen.
groetjes van sandy
 
Hallo,

Tja een buikje nu al??? jawel hoor, dat kan zeker, zoals al eerder is gezegd, gaan je darmen, ruimte maken, voor je kleintje, ik ben nu zelf 9 weken zwanger van de derde, en ja pijntje voel je zeker overal, ik voel elk spiertje en bandje in mijn buik, en een slechte stoelgang heb ik ook, is heel normaal allemaal, je kan ook menstruatie-achtige krampjes hebben, hoort er allemaal bij!, je moet maar zo denken....als het vruchtje vast zit, dan zit het ook vast! ik hoop dat je een fijne zwangerschap zult hebben!

Groetjes van Gaby
 
ook ik moest met net 6 wkn al positiebroeken aan!! mijn vader hoefden we met 6 wkn niet te vertellen dat ik zwanger was want hij zag het aan mijn buik al!!

Mijn collega's zagen het met 8 wkn al!
Die pijn/krampen had ik ook,al voordat ik een positieve test had..de huisarts melde mij mee dat dat komt doordat je bekkens nu al(!)weker worden en uitzetten....
Inmiddels ben ik 26.4 wkn zwanger en mensen denken dat ik al uitgerekend ben die ik tegenkom...

Over die test...ik denk dat dat niks uitmaakt hoor,hij was positief..klaar dus...

Niet teveel piekeren en geniet van je zwangerschap!!En je buikje!
Ik vind het leuk dat het bij mij goed te zien was en is,als je het pas met 4 maanden wat ziet lijkt mij ook niet alles...
 
Ik ben nu acht weken zwanger en kan nu maat 38 niet meer dicht krijgen. Normaal draag ik maat 36..

Ik dacht eerst ook dat ik het mijzelf verbeelde maar het is echt zo dat je buik uitzet.

Heb je misschien een clearblue-test gebruikt? Ik begon daar namelijk ook door te twijfelen. Na een week kon ik het resultaat bijna niet meer aflezen. Uiteindelijk heb ik een nieuwe test gedaan en die was overtuigend! In middels verbleekt deze ook weer, dus.....Ze verbleken, maar je zwangerschap echt niet!
Ik heb ergens gelezen dat blanke nagellak het resultaat zichtbaar kan houden.
 
hallo allemaal.....
sorry dat het zo lang duurde voor ik weer trug reageerde maar ik heb het nogal heel druk gehad. Ik ben blij dat jullie me kunne helpen met de vragen want anders loop ik mezelf allen maar gek te maken. Ik ben nu 8 weken ik heb nu net een week heel erg last gehad van misselijkheid maar ik heb het nu wat onder de knie geloof ik. Gewoon wat vaker eten maar niet te veel. Ik ben ook niet meer zo super moe als ik was. Ik heb nu alleen heel gauw last van heel veel honger. Ik moet om de twee uren zowat wel eten want dan heb ik alweer honger en begint de maag alweer te spelen. Ik moet 24 mei naar de vroedvrouw. Ik hoop dat ik dan een echo krijg maar ze zeggen dat je die niet altijd zomaar krijgt. Verder ga ik 27 juni 15 dagen naar malorca en daar kijk ik best nog wel tegen op. Het vliegen (ook de eerste keer) het land ander eten en het is me eerste kindje dus ik weet ook nog niet alles. Maar ik probeer gewoon lekker te genieten en alles wat over me heen te late komen. Me buik doet gelukkig niet veel zeer meer alleen als ik wat honger heb, maar jah......

Voor iedereen die zwanger is ik hoop dat jullie allemaal een goeie zwangerschap hebben en dat er maar veel gezonde kindjes bij mogen komen!!
 
Terug
Bovenaan