Nu al een buikje?

Hoi Dames.

Even een vraagje. Ik ben op dit moment 6 weken zwanger van onze derde. Onze andere 2 kinderen waren bij de geboorte erg klein en ik heb dus mijn hele zwangerschap weinig buik gehad. Ik droeg met 27 wweken mijn eigen broeken nog.
Maar nu begin ik al soort een buikje te krijgen. Ik ben vrij dun en plat dus je ziet iets al snel, maar ook andere mensen valt het nu al op. kan dat nu al zo snel. En hebben jullie dat ook.
Ik vind het wel super dat mijn broeken strak zitten want het lijkt mij geweldig om een echte zwangere dikke buik te hebben.
Ik hoor van jullie.

greoetjes mamawil
 
Goedemorgen Mamawil!

Grappig dat je erover begint. Ook ik heb een buik en het lijkt wel alsof ik al 15 weken onderweg ben.... Nu had ik (in tegenstelling tot jou) altijd al wel een beetje een buikje, maar het is de laatste weken echt verergerd. In mijn geval zijn het mijn darmen die zich onder invloed van de hormonen anders gedragen. De baarmoeder zit bij mij namelijk onder het dikke deel, haha!

Groetjes,
Melian

 
Hallo! Hier geen buikje maar wel een beetje opgeblazen darmen lijkt het. Wel voel ik mijn baarmoeder een bolletje worden boven het schaambeen? Hebben jullie dat ook?

Wel beetje raar hoor, ik voel me verder helemaal prima en dus lijkt het wel of ik niet zwanger ben (op het in slaap vallen om 20.00 u na dan ;-)

 
Hmmmm Suzanne, ik probeer dat bolletje ook te voelen door boven mijn schaambeen te duwen. Helaas voel ik niets en moet ik er alleen maar van plassen, hahaha! (Wel goed voor Moeders voor Moeders!!)

Ik heb ook nog steeds geen gekke kwalen. Enige is dat ik ook vroeg slaap en dat ik regelmatig MOET eten.
 
Hoi Mamawil..
Ik heb het niet. Ik heb geen klein buikje. Voel het ook niet echt in mijn buik bij het schaambeen.

Zijn er nog meer mensen die wel al groeien dan?
 
He Melian, misschien wil ik dat ook wel voelen ;-) maar ik heb echt het idee dat ik het 's avonds vooral voel. Ben jij ook bezig met MvM? Wil het heel graag volhouden, maar ik moest vandaag overgeven na het overgieten in blauwe kan... belooft wat!
 
Hoi
Bedankt voor jullie reactie's.
Het zal mij niet verbazen als het er toch 2 lijken te zijn. Met clomis heb je een verhoogde kans op tweelingen en het komt bij ons in de familie ook voor. Ik wacht het wel af. Maar vooral 's avonds heb ik het erg. Nog anderhalve week wachten voor de echo. Heel spannend.

Groetejs Mamawil
 
Terug
Bovenaan