Nu al een dikke buik!

Hallo,

Ik ben nu 13 weken zwanger en heb al een flinke buik. Zo erg dat mensen aan mij vragen of ik zwanger ben van een tweeling ( er was er mar 1 te zien op de echo!) of ze denken dat ik al 5 maanden in verwachting ben! Dit is trouwens mijn eerste kindje...zijn er meer van jullie die zo snel al een buik hadden?
 
Hahaha mijn zusje had dat ook. Ik dacht echt dat ze al wel 5 maand heen was terwijl ze toen nog maar iets van 9 weken heen was. Dus het kan idd wel hoor.
En bij mijn zusje is er ook maar 1 eruit gekomen dus geen tweeling.
Groetjes Bianca
 
Maak je niet druk (dat zeg ik ook steeds tegen mezelf)!! Ik ben nu 12 weken en draag al een tijdje broeken een maat groter dan ik normaal heb of mijn normale broeken met een elastiek. Als je naar mijn buik kijkt denk je dat ik minstens een maand verder ben, dan volgens de echo die ik met 8 weken heb gehad. Vind het wel ook aan de andere kant; je ziet in ieder geval dat ik zwanger ben en bovendien hebben we er grote lol om, straks sta ik nog thuis maar mijn buik is al ergens anders, hihi.
 
Ik kon bij 9 weken mijn broeken al niet meer aan en deed een elastiek door het knoopsgat.Ik liep met 12 weken al in positiemode. Nu ben ik 15 weken (bijna 16) en het gekke is dat mijn buik nu helemaal niet abnormaal groot is maar juist normaal. Het snelle groeien is dus gestopt. Volgens de vk is mijn baarmoeder al goed aan het groeien en komt het daardoor. Het scheelt ook of je naar voren of naar achteren draagt.
 
vanaf 10 weken had ik al positie mode aan omdat zelfs met elastiek ik niet meer in mijn broeken paste. daarna heeft de groei een beetje stil gestaan en heb ik nu een hele normale buik. De vk zei tegen ons dat het meestal in etappes gaat waarbij je soms heel snel groeit en dan een tijdje minder.

groetjes
 
De 1 vindt je buik te groot, de ander te klein.
Bij mij zag je het met 16 weken, mijn buik is in een puntvorm gegroeid.
Het is zelfs zo dat wanneer mensen mij van achteren zien ze niet geloven dat ik hoogzwnager ben...
Maar dan draai ik mij om en zie je ze kijken...geweldig!
Ik kan trouwens nu nog 1 oude broek aan van voor de zwangerschap, zei het niet met alle knopen dicht maar qua benen ben ik niet dikker geworden.
Door mijn buik in puntvorm werd er afgelopen zaterdag gevraagd of ik er geen 2 droeg...inderdaad een opmerking van iemand die zelf nooit zwanger is geweest.
Wees trots op je buik!

Groetjes Linda
precies 41 weken zwanger
 
Hallo Emmy

Ik ben ook 13 week zwanger van mijn tweede kindje en ook ik heb al een dikke buik,maar er zit echt een kindje in want we hebben het hartslagje gehoord,volgende week donderdag moet ik weer heen voor een ego dus dan weten we wat meer... Ik wens je veel sterkte in de rest van je wangerschap...

Groetjes van Danitsja
 
He lotgenoot,

Bij mijn vorige zwangerschap moest ik met 9 weken al positiekleding aan, ik paste nergens meer in. Ik had toen al een echo achter de rug en wist heel zeker dat het er 1 was. Ondanks dit kreeg ik continu opmerkingen: je bent wel erg dik hoor, ik denk toch 2, ik ken ook iemand daar zeiden ze ook tegen dat het er maar 1 was en het werden er 2. Ik werd er echt ontzettend chagerijnig van. Mijn buik is ook enorm doorgegroeid, ik had echt een enorme buik, met 35 weken moest ik naar het ziekenhuis en zei de gynaecoloog dat ik echt een enorme buik had, terwijl die toch een hoop gewend zijn. Ondanks dit gezeik van iedereen was ik het na mijn bevalling heel snel vergeten: ik heb een prachtige zoon gekregen en mijn buik was ook direct ingezakt hierna. Nu ik zwanger ben van de 2e heb ik sinds 2 weken pas een behoorlijke buik, terwijl ik nu ruim 18 weken zwanger ben, en begint het gezeur weer; oh ik denk dat het er 2 zijn. Het enige wat ik je kan zeggen: trek je er niets van aan, het is het huisje van je kindje en je lijf maakt het zoals het nodig is en laat de wereld maar lekker lullen, zij denken dat ze het stukken beter weten MAAR DAT IS NIET ZO WANT HET IS JOUW LIJF! Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan