nu al een dikke buik???

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik ben nu 13 weken zwanger en heb al een dikke buik...
bij de meeste kan je niet zien datz e zwanger zijn rond deze tijd en bij mij zie je t juist heel goed.
sommige mensen vragen aan me hoever ik ben en als ik danz eg 13 weken zeggen zo heej dan heb je wel al een erg dikke buik voor die tijd????
is dat nu echt zo vreemd????
ik heb al 3 kinderen maar bij hun dat ik dat niet zo vroeg..
wie weet hier een antwoord op of wie heeft dit ook of meegemaakt?
ik weet wel dat r maar 1tje in zit en geen 2 dat is gebleken tijdens me termijn echo
groetjes bianca

heyhey,

Ik ben zelf ook 13 weken en 2 dagen zwanger en ik heb ook al een buikje.
Zou zeggen...schijt aan iedereen, er zit iets in.
Maar heb het dus ook gevraagd aan de verloskundige en die zei dat het normaal is.
Dit is voor mij de 3de zwangerschap.
Ze zei, hoe meer kinderen je heb gehad, hoe sneller de baarmoeder zich uitrek.
ook wel logisch ook.
Bij de eerste zag je bij mij ook niks met 13 weken, had nog een hele platte buik, toen zat ik ook van: jemi wanneer komt die buik nou...hhihihihi.
Nou heb ik al met 13 weken een buik, nou zit ik ook weer te zeuren van: jeetje zo snel...hihihihi het is nooit goed heh..hihihi.
In iedergeval geniet van je zwangerschap.
Groetjes Nancejuh

Hallo dames,
Ben nu van de eerste zwanger en je zult het niet geloven heb ook al een aardig buikje!!!
Ben pas 9 weken zwanger, ben benieuwd hoe het er dan verders uit ziet haha!!!
Maar das dus normaal als ik jullie verhalen zo lees, ja je blijft haast denken dat er twee in zitten!!!
Maar heb pas op 8 mei de tweede echo en bij de eerste op 5 april was ik 5 weken zwanger van 1 kindje, kunnen der nu toch niet twee zijn poeh!!!
Wordt echt af en toe moe van al dat onzeker zijn!! Ach ja het hoort erbij er gaat ook veel veranderen in korte tijd!!!

Succes met jullie zwangerschap!!!

Groetjes Sandy

hoi...

Ik ben nu 4 maand zwanger van mijn tweede, en ook ik heb al een echte buik!!
bij mijn eerste zag je nu net een bobbeltje zeg maar, maar dat is nu heel anders ik vind het echt niet erg ....
Ik zie de mensen wel kijken als ik zeg dat ik 'nog maar 4 maand' zwanger ben maar dat maakt me niks uit.....ik denk maar zo....er zijn als je geluk hebt 9 maanden in je leven dat je je een dikke buik kunt veroorloven zonder dat je moeite moet doen om hem te verbergen dus ik zou zeggen: BUIK NAAR  VOREN EN PRONKEN MET DIE HAP!!!

groetjes marjan

Hoi allemaal,

Ik ben van mezelf vrij stevig, bij m'n eerste twee zwangerschappen kon ik wel tot 7 maanden m'n gewone kleren aan, omdat m'n buik niet echt uitrekte. Toen vond ik dat helemaal niet leuk!
Nu heb ik ook al een flinke buik, ik draag nu vanaf 20 weken positiekleding. Ik ben echt trots op m'n buik, dus ik show hem zoveel mogelijk!
Ik vind het echt leuk dat je het nu al zo "snel" kunt zien!!

Liefs Annemarie

quote: bianca29 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-04-2006 13:46:03'));

hoi hoi
ik ben nu 13 weken zwanger en heb al een dikke buik...
bij de meeste kan je niet zien datz e zwanger zijn rond deze tijd en bij mij zie je t juist heel goed.
sommige mensen vragen aan me hoever ik ben en als ik danz eg 13 weken zeggen zo heej dan heb je wel al een erg dikke buik voor die tijd????
is dat nu echt zo vreemd????
ik heb al 3 kinderen maar bij hun dat ik dat niet zo vroeg..
wie weet hier een antwoord op of wie heeft dit ook of meegemaakt?
ik weet wel dat r maar 1tje in zit en geen 2 dat is gebleken tijdens me termijn echo
groetjes bianca

Hoi Bianca

Ik ben nu bijna 4 maand zwanger en heb ook al last van een dikke buik.Maar bij mij zien ze het omdat ik altijd een platte buik heb gehad.Dus aan ene kant wel leuk dat mensen het zien,maar aan de andere kant.Ik moet nu al nieuwe kleren kopen.En das voor mijn toch wel vroeg.Het is pas mijn eerste.

Groetjes Marianne

Hoi,

Ik ben nu 14 weken zwanger en je begint het een beetje te zien. Overdag kan ik mijn eigen broeken nog prima aan, maar 's avonds na het eten duik ik snel in mijn joggingbroek.

Volgende week heb ik lekker een weekje vakantie, dan ga ik bij Miss Etam wat leuke dingen kopen.

Groetjes Willemijn

Hoi, Ik ben nu 15+4 weken zwanger en kan al geen enkele gewone broek meer aan. Ik had ooit een stretchbroek een maat te groot gekocht en die kon ik nooit aan maar nu draag ik hem. En ook deze begint al strak te zitten. Ik heb al een positiebroek gekocht voor net. Dus zit nu hele dagen te schipperen tussen die 2 broeken. Ik heb ook al een hele boel positie t-shirts gekocht. Vind ik reuze handig want als je er een jasje over doet of een vest dan kun je het bijna de hele periode aan hebben. Dinsdag ga ik weer lekker shoppen samen met mijn moeder.
Ik had gisteravond een sieradenparty en die vrou die vraagt hoe lang ik nog moet. Nou dan krijg ik wel een rode kop en zeg dan dat ik PAS 15 weken heen ben.

Groetjes Naatje

Terug
Bovenaan