nu al een menstruatie??

hallo allemaal,
ik heb ff een vraag;
ik heb op 21 april een hsg onderzoek gehad(eileiders spoeling)het is nu 3mei en zit op cylcus dag 22 en ik verlies bloed,nu heb ik net de HApost gebeld en die zei dat het geen innestelings bloeding kon zijn,maar dat het een menstruatie is....maar ik heb mijn menstruatie nog NOOIT zo vroeg gehad ook niet toen ik net gestopt was met de pil.
het kan toch niet door de HSG onderzoek komen of wel?

groetjes droppy

mijn vriend heeft vandaag even naar het ziekenhuis gebeld en het zal dus waarschijnlijk een menstruatie zijn,ik moet het er wel ff met mijn gyneacoloog er vrijdag over hebben.
ik vind het wel jammer dat er gewoon niemand op mijn topic reageert,ik ben gewoon zo onzeker!!
want hoe kan ik in ****des naam nu al ongesteld worden??dat is me werkelijk waar nog nooit gebeurd dat het zooo snel is begonnen,ik ben meestal op z'n vroegst op dag 25 ongesteld maar meestal op dag 27,maar nooit op dag 22!!

,me moed zakt me weer ff in de schoenen.

He droppy,

Wat vervelend.Ik kan begrijpen dat je graag wilt dat iemand ook reageert op je topic.
Ik zelf was de maand dat ik hsg had gehad.Keurig op tijd ongesteld.Terwijl ik die maanden ervoor echt onwijs onregelmatig ongesteld was.
Het kan dus mischien wel met de hsg te maken hebben.
Mischien dat je eileiders toch soort van van slag zijn.
Ik zou het anders ook niet weten.

gr susie

hi droppie,
Ik ben nu van de 15 rondes 3 x vroeg ongesteld geworden, verspreid over een jaar. De rest netjes rond de 28 dagen, nu 21, terwijl mijn ei volgens de gyn netjes op dag 14 of 15 lag. Onverklaarbaar he? Maar ik ben niet zwanger want ik heb alle ongesteldheidstrekjes en het bloedverlies is ook meer dan een evt innestelling.

Het hoeft dus niks te betekenen... heb ik ervaren.

gr
Wenser

susie bedankt in iedergeval voor je reactie

wenser;oke dat stelt me wel weer ietsje gerust,ik moet zeggen dat het ook gewoon echt voelt als een echte menstruatie,ik bespreek het evengoed ff met mijn gynaecoloog as vrijdag.
heb jij al een kindje?hoe lang ben je nu in totaal bezig als ik vragen mag?
ik zit nu al ergens in ronde 18

Terug
Bovenaan