Nu al een mobiel??????????????????/

A

Anoniem

Guest
Hey meiden,

heb zo gelachen vanochtend!! Ik sta bij de eettafel Rik zijn tas in te pakken zie ik Rik mijn telefoon van de salontafel afpakken en zet hem aan zijn oor en zegt HHHEEEEEYYYYYYYYYYYYY..

Ik dacht geweldig!! Heeft weer wat nieuws geleerd hahahah!!
Doen die van jullie ook al van dat soort dingetjes??

X Saskia
mv Rik 04-07-07

hai Sas,

wat geweldig!!! Jelte pakt ook wel eens onze telefoon en wil dan ook smsen  haha...
Maar je staat je er soms verbaasd van wat ze al kunnen en snappen he?
Jelte pakt zo ook zo nu en dan de afstandsbedening van de tv, (waar ie  eigenlijk niet aan mag komen)  drukt op de knopjes en richt dan ook echt op de tv, lache toch?
Lekker genieten geblazen!!!!!!!!!!!!!!!!
Gr. Sas.

Hier nog een hoor. De afstand bediening en telefoon zijn niet meer veilig. Madam kan ook kwaad worden als ik al ophang en zij nog niets gezegd heeft haha.

heb nu ook maar een mobieltje voor haar gekocht van sesamstraat. Helemaal geweldig.

groetjes daan

Hoi,

Bas had laatst de haarborstel van zijn zus te pakken. Hij kroop direct naar haartoe en begon haar haren te kammen. We moesten er erg om lachen.
Tis was met Bas. Hij heeft een schoenen tic, is dol op tasjes en lijkt nu dus ook nog een kapper te worden! Wij zeggen steeds: "Onze kleine homo in de dop!" Laat ik daar nog even bijzeggen dat we dat totaal niet erg zouden vinden, maar het zou wel een stunt zijn als het echt zo is........

Groetjes, Karin

hoi
ojaaa,de telefoon,afstandsbediening,laptop.alles wat wij gebruiken wil anouk ook,en dan het liefst op het moment dat we zelf aan het telefoneren,zappen of computeren zijn.
endan nog kwaad worden ook als ze haar zin niet krijgt.hahaha

gr petra

Terug
Bovenaan