Nu al een opluchting!

A

Anoniem

Guest
Hey!

Zit nu op ongidag 5 en ben al helemaal blij met mijn ongi! Wat een opluchting dat ik er deze keer geen last van heb gehad, zeg.
Voorheen was het elke keer krampen, pijnstillers mee en preventief slikken om de krampen tegen te gaan. Soms zelfs gepaard met koorts. Sinds ze de endo hebben weggehaald (nou ja, dit is mijn eerste ongi...), helemaal geen last meer van ongikwalen! De tweede dag was de bloeding wel heftig, maar als dat alles is... Voorheen deed ik niets op de eerste 3 dagen ivm de krampen en alles.
Gisteren helemaal geen bloeding gehad en vandaag heel minimaal.

Ik moest even kwijt hoe heerlijk het is om ook eens geen last te hebben!

Hoe is het met alle andre meiden die op hun NOD zitten te wachten? Al kwaaltjes die ene positieve test aankondigen?

Liefs Daisy

Fijn dat je toch echt verandering voelt.heel veel succes komende maand.... Liefs

Wat fijn dat het deze keer zo "goed" gaat!
Ik ben gisteren ongesteld geworden, alhoewel, het mag eigenlijk de naam niet dragen, zo minimaal is het. Ook wel weer lekker hoor! Hier dus ook weinig tot geen last van de menstruatie!

Liefs Sabien

Fijn dat het nu beter gaat met je ongi! Op naar een nieuwe ronde..........

Wat prettig voor je! nou snel de klusweek in;) haha

Liefs Renate

Goed zo!!! Hopelijk nog meer positieve vibes voor jullie de komende maand... ;)
Ik ga duimen!

De klusweek is hier al begonnen, hoor! Nog even met een handdoek eronder, want nog af en toe een drupje. (Lekker fris verhaal voor de mensen die visueel zijn ingesteld, haha!)
We gaan er tegenaan!!! Nog een dag of 5 tot 7 tot aan mijn ei, dus komt helemaal goed!

Ben weer helemaal blij meteen gezonde spanning!

Meiden, succes!

Terug
Bovenaan