Nu al een uitslover....

Kijk eens wat ik al kan!!!!

Hier Stef met zijn nichtje Amy. Ze schelen 4 maanden, maar kunnen het verbazend goed met elkaar vinden. Ze trekken (letterlijk haha) ook echt een beetje naar elkaar toe... Zo schattig! Hoe zijn jullie pukkies met andere kleintjes??

Liefs Annet

Kay is 6 weken ouder dan Sep, maar dat mag de pret niet drukken. Al is Kay een stuk wilder en actiever dan Sep, ze zijn helemaal gek van elkaar. Zodra ze elkaar zien is het lachen van de pret! Het enige wat Kay doet is Sep's tut jatte!! Maar over een paar weekjes als Sep wat groter is krijg hij dat denk ik ook niet meer voor elkaar.

Deze twee jongens zijn bijzonder lief voor elkaar!!

Kay   en   Sep

Esmé mv kay

Wat een leuke foto's! Dean heeft een ook vriendinnetje (wel meerdere). Deze foto vind ik echt heel leuk. De foto is alweer een tijdje geleden gemaakt, maar dat mag de pret niet drukken.

Dean (4 maanden) en Manon (3,5 jaar)

Hallo

Daniëlle en haar neefje Ruben schelen precies 14 weken, Ruben is van maart en Daniëlle van juni.
Ze kunnen ook heel goed met elkaar omgaan en trekken ook echt naar elkaar toe..Ruben doet Daniëlle kusjes geven, eerst deed hij telkens met zn hoofd stoten tegen haar hoofd maar nu is het kusjes geven geworden...das in elk geval beter haha..

qua lengte schelen ze 1 cm en qua gewicht niks, Daniëlle kijkt veeel van hem af en doet dingen die Ruben doet heel snel na..

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan