Nu al eenkennig??

Jeetje, Eveline is net 7 maanden en hier beginnen zich echt duidelijke tekenen van eenkennigheid te openbaren (denk ik?)..

Als oma (die ze toch regelmatig ziet) iets te dichtbij komt: weeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Als vreemden tegen haar praten (tenzij ze op mijn arm zit): weeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!
Als ik haar wegbreng naar kinderdagverblijf en wegloop: weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh!

Dit doet ze sinds een week, daarvoor nooit problemen...

Nog meer kindjes hier al last van dit soort dingen?

Hey,

Das niet zo fijn. Hier nog nergens last van. Dani lacht nog steeds naar iedereen. Hoop dat dat ook zo blijft.
Ik zou ook niet weten wat je er aan zou kunnen doen.

Groetjes Patries

Hier een beetje...met veel vreemde mensen om zich heen begint ze ook te huilen. Als ze een tijdje naar ze gestaard heeft, gaat het beter. Dan wil ze zelfs wel op schoot en zo. Maar dat kan ook zo opeens weer omslaan. Op het KDV heeft ze nergens last van. Ik denk omdat ze dat wel gewend is.

Bij ons is die fase net voorbij. Een aantal weken terug had Laura er ook last van. Ook op het kdv maar dan niet met de leidsters maar naar de andere ouders die iets te dicht bij kwamen als ze hun kinderen brachten. Opa en oma waren ook opeens niet meer in trek. Gelukkig is dit weer over. Maar volgens mij komt dat vast in hun ontwikkeling nog wel een keer voor.

succes!

Willem is een kennig geweest van 3 tot 7 maanden. Met 7 maanden ging hij naar kdv en nu lijkt het over. Hoop niet dat er nog een ronde komt. je kan er weinig aan doen alleen mensen vragen voorzichtig te benaderen eerst even laten wennenen met gezicht naar ander geven. Verdr accepteren en zelf wel blijven laten zien dat andere mensen leuk zijn. succes.

Terug
Bovenaan