Nu al 'er af'!

Hoi allemaal,

Ik werk in de gehandicaptenzorg, in het weekend op een woongroep.
Ik kon mezelf gisteren echt niet concentreren, en maakte volgens mij een behoorlijk verwarde indruk. Als klap op de vuurpijl vroeg een collega (als grapje) of ik misschien zwanger was, zat ik daar met een rode kleur... Ik heb me er volgens mij wel uit kunnen praten, dus over een week of 6 kunnen we er misschien hartelijk om lachen!!!
Herkent iemand dit...

Haha, zeer herkenbaar! Gister wilde de moeder van mijn vriendin me feliciteren omdat ik peettante wordt van het kindje van mijn vriendin, dacht ik dat ze me wilde feliciteren met de zwangerschap. Had het net ongeveer een half uur daarvoor aan mijn vriendin verteld, omdat ze zo zat te vissen. haha, communicatiefoutje dus. We hebben er hartelijk om gelachen.

Zwangerschapsdementie heb ik de vorige keer ook veel last van gehad! Zelfs 2 keer boodschappen wezen doen en kon mijn auto niet terug vinden! De eerste keer had ik zelfs mijn telefoon al in mijn hand om de politie te bellen dat mijn auto 'gestolen' was!

Oh nee!!! En ik wil het zo graag nog even voor mijzelf houden... Da's wel onhandig...

Ben blij dat ik niet de enige ben. Vorige keer heb ik er ook zo'n last van gehad, en ook na de bevalling heeft het een hele tijd geduurd voordat ik weer op het oude niveau kon functioneren... Erg onhandig!

Groeten Linda

Ik merk het ook. Ik werk bij de receptie en heb wel een paar keer aan dezelfde bezoekers gevraagd hoe laat ze de afspraak hebben, waarop de bezoekers antwoorden: "Mevrouw, wij hebben onze afspraak al gehad en wachten op een collega" Hhahah Ik moest er eigenlijk wel om lachen.

Ik werk ook in de gehandicaptenzorg. Nog geen last van zwangerschapdementie ;) maar bepaalde bewoners hadden volgens mij eerder door dan ik dat ik zwanger was denk ik achteraf. Heel apart.

Terug
Bovenaan