Nu al gigantisch!

Dit is echt niet normaal.... Ik ben nu 3 maanden, maar lijk wel 5 maanden in verwachting! En echt het is er maar één.....
Bij mijn dochter was ik bij begin van zwangerschap zwaarder en kon ik met 8 weken mijn broeken niet meer aan. Ben afgelopen zaterdag gaan shoppen, want nu ( met 12 weken) gaan mijn normale broeken ook irriteren, maar ik kan ze nog aan.
Maar mijn buik veranderd wel en (zeker met zwangerschapskleding) die je echt een giga buik. Ik ben wel zwaarlijvig, maar had zo'n buik met 12 weken niet bij mijn dochter, ook niet met zwangerschapskleding aan.
Iedereen mag nu wel weten dat ik zwanger ben, maar ik heb geen zin in opmerkingen als... je bent zeker bijna uitgerekend e.d.
Dus (vooral op mijn werk) wordt het wijde kleding aantrekken....
Iemand die dit herkent?
Ik ben echt wel blij met mijn buik hoor, maar nu al zo dik, dat had ik toen niet.....
 
Heej Reneke,

Hier hetzelfde idee, mensen vragen wanneer ik ben uitgerekend en of ik zeker weet dat het er eentje is, als je mijn buik ziet en nagaat dat ik 16 weken ben zou je minimaal een tweeling verwachten ;)
Bij onze dochter was ik ook wel zwaar maar nog niet zo snel, maar heb gehoord dat het bij de tweede toch allemaal wat eerder uitzet....
Aan de andere kant, je kunt nu al wel lekker genieten van je buik!
Verder nog kwalen??

x Hanneke
 
Het grappige is dat je met een tweeling de eerste 3 tot 4 maanden helemaal geen extra grote buik hebt. Dat komt later pas.
En het schijnt ook nog zo te zijn dat wat je nu ziet aan buik alleen je darmen zijn. Dat belooft wat!!!
Zelf heb ik nauwelijks nog buik, net als de vorige twee keer, en dat vind ik ook wel jammer hoor. Zeker tegen het einde, dan hebben veel mensen zoiets van ben je niet een beetje te vroeg? En met een trui aan zag je de vorige keer met ruim 8 maanden zwangerschap nog niet dat ik zwanger was.
 
hey

met een 2de heb je sneller een buik omdat de spieren al wat slopper zijn

en reisa ik ken iemand die van een tweeling loopt die met 10 weken al een buik van 20 weken had

bij iedereen is het verschillend

gr black
 
Hey,

Ik ben nu zwanger van de 3de.
Ook mij wordt gevraagd of het er niet 2 zijn.
Maar ik heb 2 echo's gehad, en heb echt maar 1 kindje gezien.
Het zijn voornamelijk de darmen die de eerste tijd naar voren komen, dat zei de vk. tegen mij.
Maar vind het wel super hoor om een mooie buik te hebben.
Ben nu 16 weken zwanger, mijn kinderen vinden het ook helemaal super.
Mijn zoon van 3 doet niets anders dan kusjes geven.

Echt geweldig om dat mee te mogen maken

groet sjoukje
 
Ik ben nu 9 weken zwanger van de 2e en vind zelf dat mijn buik behoorlijk flinker is dan bij de 1e zwangerschap!
Ik geloof direct dat alles wat slapper is en dat het darmen zijn (voor de baby zit alles toch wat te hoog)
's avonds lijkt het al wel of ik 4 maanden ben ipv 2!
Ik was al "bang" dat het er 2 zijn, maar ik lees nu in jullie berichtjes dat dit vrij normaal is!
Over een paar weken hebben we zekerheid!

Hoop wel dat de omgeving het nog niet opvalt dat ik aan het uitdijen ben!

Gr
 
Terug
Bovenaan