Nu al harde buiken??!!

Hoi meiden,

Had n druk dagje op m'n werk vandaag en dan merk ik dat mijn bekken al weer flink begint op te spelen :-( Had gekeken in m'n zwamgerschapsboekje van de vorige x en toen begon het ook al met 14 weken... Erg vroeg dus. Misschien komt het doordat ik heel veel progesteron aanmaak??

Maar goed vandaag leek ik echt vaak harde buiken te hebben, steeds als ik weer de trap op en neer ging kwam het weer. ( ik werk in de zorg, veel heen en weer lopen...)

Ik wist niet dat dat zo vroeg al kon? Hebben jullie hier ervaring mee?

hoi, ik merk ook dat als ik veel of een hele drukke dag heb op het werk ik harde buiken krijg. heb nu met werk of bij lange stukken lopen al een bekkenband om en dat scheelt enorm!!!

Oké, ik zal mijn bekkenband ook even weer opzoeken, stom dat ik daar nog niet aan gedacht heb...
Ben nu al 2 dagen vrij en sindsdien geen een keer gehad, t heeft dus echt met de drukte op m'n werk te maken... Helaas blijft het de komende maand nog ff heel druk, maar k zal toch een stapje terug moeten gaan doen!

Bedankt voor de tip!

Wel rustig aan doen hoor... teveel harde buiken is niet goed... zeker als je er meer dan 4 in een uur hebt moet je rust nemen. Het kan wel zo vroeg... ik had het ook al met 16 weken maar het moet wel beperkt blijven! Anders moet je even de vk bellen!

Terug
Bovenaan