Nu al het gevoel dat het deze maand niet lukt?? zelfbescherming??

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik weet niet hoe het komt maar ik heb deze maand het gevoel dat het niks word terwijl we wel veel vrijen gewoon omdat we zin hebben en natuurlijk ook omdat we een kindje willen. Inmiddels zitten we in ronde 3 dus de moet heb ik echt nog niet opgegeven, en wil het echt ook nog steeds heel graag. Ook is het niet zo dat ik het heel druk heb of zo maar vind het gewoon vreemd dat ik nu zoiets heb het zal toch wel niet zo zijn deze maand. Zou dit een onbewuste zelfbescherming zijn, bang voor de teleurstelling al shet niet zo is. Ik vind het zo vreemd. Heb niks tegen mijn man hierover verteld ben bang dat het hem aan twijfelen brengt of ik echt nog wel een 3e wil.
een ff onzekere mama

Ik ken je gevoel ik heb zelfs ook dat gevoel..
Dan heb ik zelf ook zo iets van als ik me voor hou dat het deze ronde ook niet lukt dat het alleen maar kan meevallen

De ronde dat ik dit gevoel had was het juist raak :)
Het is toch een soort zelfbescherming hoor.... Steeds weer die teleurstelling wil je niet.

Toch succes deze ronde!

Ook ik heb dat gevoel gehad en dit klopte ook , nu heb ik ook het gevoel dat het wel eens raak kan zijn :D dus hoop dat mijn gevoel klopt ghihi

Suc6 !!

Liefss

Wat toevallig, zo dacht ik ook vanmiddag toen ik vanuit het werk terug naar huis reed. Komt denk ik ook omdat mijn vorige cyclus 40 dagen duurde, i.p.v. 32 dagen.

Het zal vast een stuk zelfbescherming zijn! Gewoon maar afwachten, meer kunnen we niet doen!

bedankt voor jullie reactie,
het is toch fijn te lezen dat ik niet de enige ben die dit gevoel heeft en idd wie weet is het juist wel deze ronde raak.

ik houd jullie op de hoogte

OOOH ik herken het heel erg. Ik moet volgend weekend ongesteld worden en ik word nu al gek van het wachten..
Maar ik denk ook steeds "ach het word toch niks" en dan heb ik ook nog een klein meisje van bijna 5 hier rond lopen die steeds roept dat ze een grote zus wil worden.. Ze weet niet dat we proberen weer een kindje te krijgen
Maar zou het voor ons, maar ook zekers voor haar zooooo leuk vinden!!

Terug
Bovenaan