Nu al indalen???? (27 wk)

Hoi meiden,

Ik heb gisteren van de VK te horen gekregen dat ons meisje al aan het indalen is. Ze zit al met haar hoofdje in mijn bekken. Dit vermoedde ik al omdat ik het weekend een zeurende pijn onderin mijn buik had die overeenkomt met het indalen van mijn zoontje (wat ik me kan herinneren).   Ook moet ik nu opeens veel meer plassen omdat ze met haar hoofd op mijn blaas drukt.

Maar ik ben net 27 weken zwanger. Zou dat nu al kunnen dan?? Is dat niet een beetje vroeg?? Of betekent dit dat de bevalling dan eerder gaat beginnen?

Ik was gisteren een beetje beduusd waardoor ik dit niet heb gevraagd aan de VK. Zij deed er ook heel relaxt over (en mijn zoontje stond ook in mijn buik te prikken waardoor ik een beetje afgeleid was).

Weet iemand hier meer over?

Groetjes,
Rosanne,
mama van Quentin (3 jr) en 27, 1 wk zwanger van een dochter

hey rosanne

kan geen kwaad hoor   zijn zoontje lag toen de tijd ook al best laag en ik ben pas met 41 weken en 5 dagen bevallen ( flink overtijd)

gisteren ben ik bij de verloskundige geweest en toen zei ze god je meid ligt al laag
maar kan geen kwaad ze ken nog helemaal draaien zelfs

waarop ik zei laat maar lekker zo ligt ze alvast met dr hoofd naar beneden hahaha

dus kan geen kwaad hoor         als het kwaad kon had ze je echt niet naar huis laten gaan of ze had je een advies meegegeven

groetjes soraya moeder van justin 16 maanden 27 weken zwanger van onze dochter

ik denk zelf ook wel dat als je je 2 de kind krijgt het allemaal al een gedeelte uitgerekt is daarbinnen dus dat ze misschien daarom al wat is ingedaald

zie het ook als een voordeel als ze in stuit ligt wordt je ook niet vrolijk van toch

groetjes soraya

Hey Hoi!

Ik ben nu ook 27 wkn en 2 dagn zwanger..
Mijn kleine is ook al een stukje ingedaald, bij mij is het dan wel de eerste..
Ze ligt gewoon al lekker laag bij mij en het kon zeker geen kwaad!

Wat er al gezegd is zei mijn VK ook, je kunt nu ook overtijd bevallen het zegt ook niks over of je kindje eerder komt!

Groetjes!

Hoi meiden,

Fijn om te lezen dat het vaker voorkomt. Ben nu een beetje gerust gesteld.
Van mijn zoontje was ik ook 9 dagen overtijd dus ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat.

Het gaat nu ook allemaal zo hard. Het is al weer bijna oktober. December nadert snel.....

Bedankt!

Groetjes,
Rosanne

Hoi Rosanne

Grappig!
Ik was afgelopen vrijdag bij de vk, en ons meisje  was ook ingedaald, zoals de vk voelde zelfs al helemaal.
Het verbaasde de vk wel ( ik had Ali overigens, wel eens gehad?) maar ze zei meteen dat dat niet hoefde te betekenen dat ik eerder zou bevallen, wel is het gewoon erg lastig omdat ze elke keer probeert nog verder naar beneden te gaan, en dat lukt dus niet meer, ze ligt al helemaal beneden.
Ook zei ze nog dat het nog allemaal kan veranderen, en dat ze misschien nog wel een keer draait of zo.
Ben dus ook benieuwd!
Wanneer moet jij weer?
Ik moet 16 oktober, tijd vliegt voorbij!
Zo ga je elke 5/6 weken na de vk, en zo al om de 3 weken ;)

Liefs!

Hoi hoi,

Vanmorgen op de echo was ook al goed te zien dat eentje al met het hoofdje in de bekken lag. Dus ligt gewoon al klaar. In mijn geval erg gunstig, betekend dat ik een grote kans heb op een "normale"bevalling.
Nummertje 2 ligt dwars, maar de opening is al gemaakt, dus kan er ws zo uit "rollen"hahahaha.

Groetjes Bertine

Terug
Bovenaan