nu al indalen???

Hallo allemaal
Geen idee of het al mogelijk is hoor, maar heb het idee dat de kleine al aan het indalen is. Ik ben nu 26 weken zwanger en heb de laatste dagen "last"van harde buiken, niet dat ze zeer doen ofzo maar heb het nog niet eerder gehad. Ook heb ik soms steken 'vanonder'. Dit had ik ook toen ik zwanger was van mijn dochtertje en toen zei de vk dat dit van het indalen kwam maar toen was ik al verder. Ik vind het daar eigenlijk nog wel vroeg voor maar zou het kunnen?

groetjes
 
harde buiken heeft niet echt met indalen temaken, is meer dat je iets te veel doet en de kleine zich ff niet lekker erin voelt en dus je baarmoeder geprikkelt wordt en dus harde buik van krijgt,

Ik weet niet meer hoe het indalen voelt is voor mij ook al weer 3 jaar geleden zo wat, maar als je het niet vertrouwt gewoon de vk bellen

heel veel sterkte ermee

liefs
 
harde buiken kun je al krijgen van af je 16e week,ik sluit me aan bij laatste reactie,het is een reactie van je baarmoederspier op prikkelingen,teveel doen,langer lopen,orgasme,ineens schikken,of gewoon heel erg moe zijn dat krijg je harde buiken,indalen op zichzelf merk je nix van,alleen de verloskundige kan dat voelen en je buik gaat lager "zitten" maar vaak krijg je dan eerst nog een soort voorweeen.
probeer rust te vinden door stress blijft hij regelmatig hard!
 
Terug
Bovenaan