nu al klokkie rond slapen (10weken)

Ik leeshier zoveel verschillende verhalen over het aantal voedingen die baby's krijgen en hun bedtijden.
Mijn zoon Bo van tien weken mag over twee weken al over gaan op 4 voedingen per dag, bovendien slaapt ie al een week klokkie rond. Zijn laatste voeding is dan rond 20.00 en de volgende ochtend om een uur of 7.30 is ie weer wakker, en dan ga ik hem zelf maar eten geven rond 8.00 want hij brult er nog niet om. Hij heeft dan overdag wel sneller honger natuurlijk, dan wil ie om de drie uur ongeveer eten. Eigenlijk heel makkelijk vindt ik. Bij de geboorte was ie al flink, 8 pond en 53 cm, tis gewoon een lange knul, en zeker niet dik!!
Nog meer van die makkelijke baby's????
 
hoi chantal,

ja ook ik heb zo'n makkelijke baby.
Aaron is 11 weken en net als Bo, krijgt hij rond 20:00 uur zijn laatste fles,de ene dag slaapt hij dan direct in, de andere dag is hij nog een uurtje wakker maar dan gaat hij toch echt naar bed en slaapt inderdaad zeker tot 7:30-8:00 uur door.
Aaron slaapt overdag weinig tot niet, ja hazeslaapjes, hooguit uurtje!!!
Maar hij is daar niet vervelend van, integendeel.
Aaron was en is geen dik manneke, bij de geboorte was hij 3355 gram en 50 cm.
De eerste x op het consultatiebureau was hij 4355 gram en 58 cm.en de laatste keer was hij 60.5 cm en 5260 gram.men vond hem zelfs te mager eigenlijk.
laten we blij zijn met onze makkelijke baby's, je hoort vaker de andere kant.

groeten diana
 
hoi diana,

leuk om te horen dat ook jij zo'n makkelijke baby hebt. Bo heeft inderdaad ook van die hazeslaapjes overdag, maar als we gaan wandelen, slaapt ie wel sneller en dan toch weer langer. nou liever overdag vaak wakker zijn dan in de nacht, toch? Veel plezier ook met jouw Aaron.
 
Terug
Bovenaan