Nu al kwaaltjes

<p>hoi</p><p>Ik ben bijna 4 weken zwanger. En heb de afgelopen 2 dagen een rommelende buik. Ook heb ik een honger gevoel maar als ik eet dan denk ik blegh dit gevoel is er in de ochtend als ik net wakker ben en s avonds op de bank. Terwijl ik gewoon mijn normale eetmomenten heb.</p><p>Komt iemand dit voor iemand voor. </p><p>Dit is mijn 1e zwangerschap dus heb geen vergelijkingen.</p><p> </p><p> </p>
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hoe ver voor nod heb je getest? En wanneer denk je uitgerekend te zijn?
Ik ben er ook gisteren achter gekomen dat ik zwanger ben al wist ik dat eigenlijk al wel eerder, ik heb erg last van stemmingswissellingen en herken mij ook erg in het honger hebben maar weinig kunnen eten. Dat is heel normaal bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat de hele zwangerschap gehad. Waarschijnlijk ben je gewoon erg gevoelig voor de hcg en heb je er net als ik best veel last van. 
 
Hoi Kimberly, 
Gefeliciteerd. 
Ben je dan nu 2 wkn overtijd? Of weet je net dat je zwanger bent? Rond nod kramp en afscheiding. Pijnlijke borsten. Hier vanaf 1 week overtijd (5 wkn zwanger) last van wat jij beschrijft. Daarna zette misselijkheid wel door. 
Denk dat je hormonen goed hun werk doen ;-)
 
Grtjs nvn
 
Bedankt dames?
merelvd: ik heb 3 dagen voor mijn nod  En test gedaan. En ik ben denk ik rond 10 oktober uitgerekend.
 
Gebruiker365106: ik ben nog niet over tijd. Ik moet 31 januari ongesteld worden. En heb afgelopen maandag een test gedaan, eigenlijk 2?
 
Bedankt dames?
merelvd: ik heb 3 dagen voor mijn nod  En test gedaan. En ik ben denk ik rond 10 oktober uitgerekend.
 
Gebruiker365106: ik ben nog niet over tijd. Ik moet 31 januari ongesteld worden. En heb afgelopen maandag een test gedaan, eigenlijk 2?
 
Bedankt dames?
merelvd: ik heb 3 dagen voor mijn nod  En test gedaan. En ik ben denk ik rond 10 oktober uitgerekend.
 
Gebruiker365106: ik ben nog niet over tijd. Ik moet 31 januari ongesteld worden. En heb afgelopen maandag een test gedaan, eigenlijk 2?
 
Hier ook al misselijk voor ik positief testen. Het kwam en ging met vlagen. Nu alleen misselijk als ik honger heb dus ben heel de dag door aan het eten.. veel stukken fruit of vezelrijke koekjes aangezien me darmen echt mega van slag zijn!! 
 
Terug
Bovenaan