nu al last van vocht???

hoi!
Tis dan wel mijn derde kindje waar ik zwanger van ben maar ik ben nog onzekerder dan bij de eerste:s
Alles is ander. Had ik bij de andere twee pas last van bekken bij 30 weken, nu al bij 9 weken, zo ook het vocht, sinds deze week serieus savonds dikke voetjes en dikke handjes, kijk, als het nou hoog zomer zou zijn...
Ik ga straks naar de huisarts kijken wat die er van vind, ik ben er zelf niet zo blij mee.
Iemand hier daar ook nu al last van?

Groetjes astrid 19wk 5dg

Ik heb hier ook al last van. en sinds vandaag draag ik aangemeten steunkousen. Het schijnt ook iedere zwangerschap erger te worden en eerder te beginnen. Dat zei ze tenminste vandaag tegen mij.

het is wel een vervelende kwaal. Sterkte ermee!

hallo,ook ik heb hier al sinds week 10 last van..ben inmiddels alweer bijna 23 weekjes zwanger! vooral in de avond en ochtend dat ik mn vingers amper kan buigen
heel vervelend

Nou marye, wat jij zegt is precies wat de huisarts vanavond heeft gezegd! Bij elke zwangerschap erger en ja, ik mag ook aan de steunkousen! Joepie! Ik dacht er vanaf te komen met een kussentje onder mijn matras en een beetje letten op zout maar nee :s
Steunkousen en vochtafdrijvende pillen tot het eind!

Jaribaby: das ook vroeg zeg, week 10, heb jij er niets voor? Ook al meerdere kindjes soms?

He Astrid,

Hier geen last van.
Steunkousen, nou gelukkig is het herfst/winter.

Ik vraag me bij mij wel heel vaak af waar al het vocht blijft wat ik drink, want ik plas erg weinig.

Terug
Bovenaan