Nu al lekken???

Ha meiden,

Ik ben nu al twee ochtenden wakker geworden met ingedroogde (melk)vlekken in mijn nachthemd. Mijn borsten voelden ook aan alsof ik enorme stuwing had, zo hard. Zijn er meer meiden die dit al hebben. Ik vind het wel bizar vroeg eigenlijk.(18weken)
Ik wil eigenlijk bv gaan geven maar als dit zo blijft ga ik toch twijfelen of ik dat wel wil. Bij mijn dochter had ik nl voortdurend lekkage, als zij aan de ene borst dronk, lekte/spoot de ander net zo hard mee. s Nachts lekten ze ook, ik sliep op van die matjes voor de bevalling. Daar was ik na 6 weken helemaal klaar mee.
Ik gebruikte bv de lilypadz, deze zouden je tepel 'afsluiten'. Bij mij liepen de pads helemaal vol, totdat ze dus overstoomden. Best genant als je ergens op visite bent, sta je op het toilet je pads te legen.

Liefs

Jeetje dat is wel vroeg ja! Tenminste dat denk ik hihi is mijn eerste zwangerschap ben vandaag 18 wkn en heb daar nog geen last van m'n borsten groeien wel maar de pijn word gelukkig steeds wat minder! Succes ermee zal ook overal en bij iedereen weer verschillend zijn

Ik heb het sinds vorige week ook. ook met 18 weken. Terwijl ik bij de eerste pas met 27 weken daar last van kreeg. Ik vind het behoorlijk onprettig. Misschien dat het komt omdat het niet de eerste zwangerschap is? Ik stond er ook raar van te kijken namelijk.

ik heb er zelf gelukkig voor de bevalling geen last van gehad bij mn 2 ukkies. wel na de bevalling, dat duurde de eerste 3 maanden. bij mn eerstre heb ik 6 maanden gevoed, bij de tweede 10 maanden. Ik hoop voor je dat het snel over is, want het is echt vervelend.

Ook last van gehad bij mijn eerste zwangerschap vanaf 18 wk totdat de kleine is geboren. Bij mijn tweede zwangerschap helemaal niet en bij deze ook nog, maar ik ben nog maar 16 weekjes. ;-)

Ik heb er ook geen last van. Lijkt me vervelend.. ik kan overigens ook niet zeggen dat mijn borsten veel groter geworden zijn. Ze zijn de eerste drie maanden wel pijnlijk geweest, maar dat is nu gelukkig ook minder.

Ik heb al vanaf mijn 15e jaar last van lekkende borsten. (heb ingetrokken tepels en een of andere manier blijft er witte spul uitkomen/melk ofzo). Arts heeft dit geconstateerd. Dus heb er geleerd er mee om te gaan.
Maar het lekt (nog) niet zo heel erg, dus ik kan dat straks ook verwachten.
Mijn borsten zijn wel onmeunig gegroeid. Van aa naar c. En ook behoorlijk veel pijn aan gehad. Maar nu niet meer.

Terug
Bovenaan