Nu al lekkende borsten?

<p>Hoi allemaal!</p><p>Ik heb nogal een vochtig probleem :p</p><p>Lekkende borsten heb ik al sinds ik in de 20 weken zwanger ben.  Dit waren gele druppeltjes die vooral onder de douche zich graag even wilden laten zien. Dit is normaal las ik op google.</p><p>Inmiddels 33 weken en sinds vandaag hele vlekken in mijn kleding. Ik zit net op de bank bij mijn schoonvader en zonder dat ik het doorhad was mijn shirt behoorlijk nat rond mij tepels. </p><p>S'nachts heb ik dit al een paar keer gehad,  maar dit gebeurd nu ook dus overdag!  Ik ben maar zoogcompressen gaan gebruiken, maar is dit normaal? Ik kan niets vinden over nu al zoveel verlies! </p><p> </p>

Bij mij loopt het precies hetzelfde als bij jou, begon vanaf een week of 20 als ik er in “kneep”. Nu 37 weken zwanger en het loopt er letterlijk uit, snachts natte plekken in hoeslaken etc... zal er dan toch bij horen denk ik haha

Ik lek tot nu toe alleen snachts.. beddengoed nat... slaap met een hempje aan... vandaag 36,1 zwanger.ach tis een goed teken denk ik maar zo. Snap dat het overdag best vervelend is. Ik hoop dat je het red met zoogcompressen.  

Bij m'n eerste lekte ik al met 16 weken! Gelukkig niet veel, pas aan het eind begon het enorm veel te worden, en waren zoogcompressen ook nodig.Consider yourself blessed dat je moedermelk hebt!

Terug
Bovenaan