nu al lopen?


Onze zoon van bijna 10 maanden oud heeft het lopen ontdekt! Ongelooflijk... onze oudste zoon was veel ouder voordat hij ging lopen! Hij trekt zichzelf op aan de box, tafel etc. en loopt dan rondjes. Het gaat nog niet heel soepel en hij valt ook nog geregeld om. Vandaag geprobeerd aan het handje, maar dat lukt nog niet helemaal, maar ik denk dat nog een paar weken duurt. Het gaat echt veels te snel!!!!!
 
Mijn zoontje liep ook langs en stak over met 9 maanden. Maar hij is nu een jaar en loopt nog niet los. Ja een meter of 2 a 3 en dan gaat hij snel verder met kruipen. Zijn evenwichtsgevoel is prima, gaat midden in de kamer zonder hulp staan, maar echt lopen ho maar. Denk geen zin in. Het kan echt nog maanden duren voordat ze los lopen hoor. Ik was er van overtuigd dat hij voor het jaar zou lopen. Maar hij is afgelopen zondag jarig geweest. En gaat nog niet verder dan die 3 meter.
 
Leuk, voor je ( trotse mama) en wat goed van je zoontje! Het gaat idd erg snel allemaal.Maar zoals supertje zegt; hoe ontzettend goed het is van je zoontje, misschien moet je nog wat langer geduld hebben voordat hij echt gaat lopen. Mijn dochtertje ( en veel kinderen van vriendinnen allemaal rond 11/12 mnd, trekken zoch al lang op, stappen etc) maar echt lopen lukt nog niet.Maar wie weet, loopt jou zoontje over paar weken door de tuin! Geniet er gewoon van, heerlijk toch al die dingen die ze leren.
 
Hoi, onze dochter liep met 11 maanden achter een loopwagentje en langs de banken en tafel. Ik dacht toen ook, dat gaat niet lang meer duren,
Nu is ze ruim 14 maanden en loopt nog steeds niet alleen. Geen idee hoe lang het nog duurt? Maar we zien het vanzelf wel.
 
hoi,
Wat goed zeg! Onze oudste was ook erg vlot. Al ging hij gewoon met 8,5 maand kruipen, maar hij wilde veel liever lopen! Dus nog voor hij elf maanden was liep onze meneer los! En dat begon met een paar stapjes, maar in no time liep hij de hele kamer door!Dus het kan wel degelijk heel snel gaan! En ik zie nu hij twee is nog steeds dat hij wat dat betreft voor loopt op veel leeftijd genootjes Hij kan ook al zo goed klimmen enzo.
Ben benieuwd wanneer je kleine door de kamer loopt!
Liefs,
Mar.
 
Lekker laten gaan hoor. Vooral niet tegen houden, zeker niet als ze het helemaal vanuit zichzelf doen.
Onze dochter kroop met 7.5 maanden en ze liep los met 10.5 maanden. Ze liep direct al heel stevig.
Ik kreeg op het cb te horen dat het allemaal wel erg snel was. Maarja wij hebben haar niet gepusht hoor. Ze wilde het echt allemaal zelf en ze deed het ook zelf.

Groetjes Anninas
 
Hoii. Mijn zoontje van 9 maanden loopt ook al een tijdje rond de tafel bij 7 maanden kon hij staan. Zo gaat het heel hard. Hij kan nog niet los lopen en aan de hand mee lopen doet hij ook niet. Ik ben ook erg benieuwd hoe lang dat nog ga duren. Het is in ieder geval wel super om ze zo te zien ontwikkelen :)
 
Terug
Bovenaan