Nu al luiermaat 2!

Onze kleine/grote jongen van 11 dagen oud is nu al uit de kleinste luiertjes.krijg bijna niet meer dicht.en maatje 2 zit als gegoten!nu was hij natuurlijk al niet klein(4220 gram)maar vind het toch erg snel gaan hoor!hoe zit het met jullie kleintjes?
liefs jootje

Noah heeft ook nog maatje 1,merk wel dat ze al minder ruim zitten als voorheen,gaat ook zo snel hij is morgen alweer 4 weekjes! maandag op cb geweest en hij woog nu 4060gram,bij de geboorte 3625,maar was afgevallen en toen woog hij 3380,dus hij is goed bijgekomen.

Karlijn heeft nog maat 1, omdat ik nog een half pak heb:) Maar ze had eigenlijk al wel maat 2 gekund, ach nog een paar dagen en dan heb ik 1 op!
Pfff wat gaat het allemaal toch snel

Onze dochter Noah heeft ook nog maatje 1. Ze is morgen (alweer) 4 weken. En voorlopig zal ze maatje 1 nog wel houden denk ik. Gezien ik het nog redelijk goed dicht krijg allemaal. De plakkertjes kunnen nog over elkaar heen geplakt worden, dus dat zit nog wel ff goed denk ik zo. Haar geboorte gewicht was 3380, maar was snel terug gezakt naar 3040. Afgelopen vrijdag naar inloop uurtje geweest op het cb en toen woog ze 3410. Dus ook onze Noah (hihi) is goed bij gekomen. A.s. dinsdag mag ik voor het eggie naar het cb. Dan moet ze ook bij de arts enzo komen, dus ben benieuwd allemaal en ook naar hoeveel ze nu weegt. Ga vandaag was vraagjes opschrijven, heb er toch wel een paar :).

Maar idd...het gaat allemaal er snel. Soms voor het mooie iets te snel.

Liefs

Joyce

Terug
Bovenaan