nu al mijn ei..???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

ik ben nieuw op dit forum.
Ik ben 30 jaar en getrouwd. We hebben een dochtertje en willen graag nog een wondertje!

Ik heb gelijk een vraag,
1 juni was de eerste dag van mijn ongi. Nu hadden we besloten dat we dit x ovulatietesten zouden proberen. Volgens de gebruiksaanwijzing zou ik pas de 11de moeten beginnen met testen. Nu ben ik toch een beetje eigewijs en heb net een test gedaan. Ik heb nu tig keer de gebruiksaanwijzing gelezen en de plaatjes vergeleken met de test maar ik zie toch echt 2 streepjes, een controle streepje en een teststreepje, echt duidelijk te zien. Kan dat al..??? nu al..????
en zo ja, wanneer is mijn nod dan?

hoi en welkom,

is de 2e streep net zo donker of donkerder als de controle streep? zo ja dan heb je je ei tussen 24-48 uur! als de 2e streep lichter is nog niet!
succes!!!
liefs

Bedankt voor je berichtje.
De streep is net zo donker.
Het ziet er net zo uit als op de gebruiksaanwijzing.

Heb ik dan over zo'n 14 dagen mijn nod of moet ik gewoon van een normale 28 dagen cyclus uitgaan?

Ongeveer 14 dagen na je positieve ovu test zou je dan ongesteld moeten worden. Of niet natuurlijk, als het raak is....

Ik had zelf een positieve ovu test op dag 18 maar werd op dag 25 ongesteld........heel raar.

Omdat ik het eigenlijk niet kon geloven heb ik nog 2 testen gedaan en van beide is het streepje echt net zo donker dus heb toch echt nu al een positieve ovu test, dus bijna een week eerder dan ik had verwacht.

Dan is het dus klussen geblazen hihi dan heb je idd nu over 2 week je NOD!
succes hoop dat ie raak is!
liefs

Heey meid,

Welkom!! En je hebt toch echt nu je ei, dus klussen maar!! Zelf ben ik ook bezig voor een 2e wondertje, zit nu in ronde 6 en wij zijn ook druk aan de klus. Ik heb mn nod waarschijnlijk tussen de 26e en de 30e.
Nu maar duimen voor een positieve test!

Veel klusplezier!!
Liefs ciomama

Bedankt voor jullie reacties.
Onverwacht een weekje korter wachten, tja daar mag ik niet over klalgen he.

Terug
Bovenaan