Nu al misselijk!

Hoi,
Ik ben afgelopen zaterdag gestopt met de pil en ben vanaf gister middag niet zo lekker, heb last van me buik, ben misselijk en toen ik gisteravond ging fitnessen was ik zo moe dat ik het maar een uurtje uitgehouden heb.
Zit dit nou gewoon een beetje tussen me oren of komt het omdat ik halverwege een strip ben gestopt?
Groetjes Angelina
 
Hoi Angelina,

Ik denk dat je sowieso 'last' hebt als je stopt met de pil. Ik had dat ook. Toen ik stopte was ik constant heel erg emotioneel. Ik moest nog maar naar een tekenfilm kijken en 'patat' janken als een klein kind, bij het minste werd ik ontroerd.
Je hele hormoonhuishouding moet terug op zijn plooi komen, he...

Je moet je er alvast niet teveel zorgen om maken... en gewoon blijven hopen dat dit allemaal weer snel goed zit.

Groetjes,
Erika
 
Hoi Angelina,

Zeker weten dat het stoppen met de pil heel rare dingen met je doet! Ik voelde me de eerste 2 weken super goed, veel meer zin sex, kortom, prima in mijn vel en dan begon het? Emotioneel, hoofdpijn, buikpijn, het kon niet op! Dus net als Erika zegt, hopen dat het snel in orde is! Ik heb wel baat bij de teunisbloemoliecapsules, heb veel minder last van emo uitbarstingen!
 
Ik wou eerst eigenlijk ook de strip afmaken, maar moest dan nog 2 weken.
Me vriend had zoiets van gooi maar lekker weg! Ben ook wel gelijk foliumzuur gaan halen.
Groetjes
 
Terug
Bovenaan