NU AL MISSELIJK !

hoi dames,

ik ben nu ongev. 4,2 weken zwanger,maar vandaag heb ik me de hele dag erg
misselijk gevoeld ook hongerig, maar t misselijkheid nam na wat eten niet af
het lijkt alsof t met de dag vordering erger wordt. hebben jullie ook al last
normaal ben ik pas echt misselijk met 7/8 weken tot 17/18 weken,nou ja
dan weet ik in ieder geval dat t er nog zit.

Hoi!

Ik ben dinsdag 5 weekjes zwanger en ben al vanaf de 2eweek misselijk. Niet met overgeven enzo gelukkig maar welde hele dag door van die vlagen van misselijkheid. Bij mij helpt eten echt heel goed (zit nu ook met een zak chips terwijl ik toch flink gegeten heb rond 18.00 uur). Heb ook gewoon meer honger, ik denk ook wel: lekker, ik ben zwanger! Al moet ik wel zeggen dat het met de dag erger wordt en met een mannetje van bijna twee die rondhuppelt is het soms wel minder. Ik heb dan ff echt minder zin in de poepluiers enzo....

Sterkte in ieder geval met demisselijkheid en succes!
Groetjes Cynthia

Ik heb ook al een paar dagen last van misselijkheid. Bij mijn zoontje had ik vaak pas aan het eind van de middag last, dat was dus vervelend rondom het avondeten. Nu heb ik bijna de hele dag last van een bleh-gevoel, meestal vanaf halverwege de ochtend tot ik 's avonds ga slapen.
Regelmatig wat eten en drinken schijnt het beste te zijn.

Das niet prettig! Ik heb er nog geen last van.. stiekem hoop ik er wel op dat het nog komt. Klinkt raar, maar ik wil gewoon ook wat voelen! Ik word er zo onzeker van! Ik zal me vast wel beroerd voelen als ik straks eenmaal misselijk word en dan piep ik wel anders, maar ja.. haha..

Hier ook nog geen last van misselijkheid (gelukkig). Bij mijn zoontje begon het rond 7 weken, dus ik ga nog niet juichen... Waar ik WEL last van heb - en dat had ik de 1e keer niet - is de hele tijd een zeurderig gevoel in m'n buik. Beetje ongesteldheidsgevoel. Heel vervelend en het maakt me ook onzeker. Toen ik de vk belde voor de afspraak zei ze dat dat heel normaal is voor een tweede. Nouja, het zal wel, maar prettig is het niet.
Groetjes!
Kipling

Dat zeurderige in mijn buik heb ik ook en daar wordt je idd erg onzeker van.
Verder ben ik ontzettend moe. Vanmiddag tijdens middagslaapje van mijn dochter zelf ook maar even een dutje gedaan. Ook s'avonds gaat bij mij het licht vroeg uit.

Maar goed het is voor een goed doel.

hoi dames,

bedankt voor jullie reacties, t is echt een beetje raar want vandaag heb ik nergens last van ook niet moe of zo, en dat maakt me weer zorgelijk
t is ook nooit goed he

Nou inderdaad, met de eerste was ik vanaf dag 1 misselijk en pijnlijke borsten, zo emotioneel als het maar kom en voel ik HELEMAAL NIKS! het is dat ik 2 keer positief heb getest anders zou ik het niet geloven. Maar die misselijkheid is natuurlijk wel lastig op mijn werk... over 5 weken loopt mijn contract af en het zal allemaal wel goed gaan maar je voelt je dubbel onzeker .

Nou succes allemaal met wel/niet misselijk zijn

Groetjes Moon

Terug
Bovenaan