nu al ondeugend

vandaag weer bij de vk geweest. ben nu 15 wk en vond het toch ook wel weer een beetje tijd voor bevestiging. zie mijn buikje wel groeien en voel me nog steeds heel moe en best vaak duizelig, maar ja verder kan je lichaam je geen zekerheid geven.

maar die kleine smurf heeft ons nog wel even in onzekeheid gelaten. het durde echt een paar minuten voordat ze eindelijk de hartslag had gevonden. dat we ons al bijna een beetje zorgen gingen maken. maar uiteindelijk toch een hartje gevonden. de kleine bewoog waarschijnlijk zoveel dat ze elke keer opnieuw moest zoeken.
nu weer 5 wk wachten klinkt wel weer heel lang. hoop dat ik snel echt iets kan voelen. weet nog van de eerste zwangerschap dat dat het mooiste is van de hele zwangerschap (vind ik dan).

Ook zo'n dwars smurrie dus! Leuk! Ze laten zich niet altijd makkelijk vangen hè. Die van ons was met 16,5 wkn ook niet goed te vinden, onze vk had geen geduld meer en pakte echoapparaat. Lag ie heerlijk te spartelen.
Wat blijft het toch leuk om naar binnen te kijken!! Ga je nog pretecho doen tussendoor?

bij mijn verloskundige is geen echo apparatuur aanwezig helaas (we hebben hier een groot echo centrum waar alle verloskundige volgens mij gebruik van maken.

ik heb een echobon gewonnen bij moeders voor mo eders dus we willen zeker nog een pretecho laten maken, maar pas na de medische echo van 20wk. wil tijdens mijn pretecho echt kunnen genieten.

hey, wij de pretecho ook pas later doen.. met 26 weken heb ik een afsprak staan. Ze vertelde me daar dat het dan de beste week is e je mooi beeld hebt...

xxxx

Terug
Bovenaan