Nu al opgezet gevoel

Hallo allemaal
ik ben nu in mijn 6e week en heb af en toe zo'n opgezet gevoel. Mijn buik is nog niet echt veel dikker geworden maar wel een soort ontploft gevoel zeg maar.
Herkennen jullie dit?
liefs Jen
 
Ja, is herkenbaar hoor. Ik ben nu 7 weken en heb er nog steeds last van, Mijn buik is ook opgezet maar dat zijn mijn darmen. Ik heb ook veel last van boeren...
Het hoort er allemaal bij!!!!

Geniet er maar van, liefs Sas
 
Hoort erbij... je stofwisseling gaat zich aanpassen en kan al heel vroeg een reactie op je maag en darmen hebben! Blijf erop letten dat je goed regelmatig naar het toilet gaat (de hele zwangerschap)!

Succes ermee!
Mies
 
Ja ik heb dat gevoel ook en ben pas 5 wk. Ik heb ookk meer last van boeren en poepies laten, maar dat hoort er allemaal bij.

Succes met de zwangerschap, geniet ervan.

Groetjes van mij
 
Ja hoor das heel normaal, ik had al zo'n buik toen ik net zo ver was als jij dat het niet eens meer te verbloemen viel en dat veel mensen nog eerder wisten dat ik zwanger was dan wijzelf bij wijze van spreken. Ik heb me laten vertellen dat dat door je hormonen komt!
Groetjes Dees
 
Ik ben 12 weken zwanger van de tweede en heb het gevoel alsof ik 6 maanden ben!! Ik heb al echt zo'n dikke "zwangerschapsbuik" en voel me de hele dag door "vol".
Ben al 5 kilo aangekomen! En ik moet nog zo lang. Ik hoop niet dat we zo'n hete zomer krijgen, dan is het helemaal vocht vasthouden en puffen....maarja je moet er iets voor over hebben toch?? En met de eerste was ik 20 kilo aangekomen, aangezien de tweede altijd groter wordt, staat me nog wel wat te wachten!!
 
Terug
Bovenaan