Nu al raak? Of griepje

<p>Goedemiddag dames,</p><p> </p><p>mijn vriend en ik zouden graag een 2e kindje willen.</p><p>De laatste dag van mijn menstruatie was 16 oktober, 19 & 23 oktober onveilig gevreeën, en ik ben sinds 2 dagen constant misselijk,</p><p>mij lijkt het sterk dat het van een eventuele zwangerschap kan komen zo snel, wat denken jullie? Ik heb verder niks verkeerds gegeten en ben ook bijna nooit ziek, <br />Ik heb wel een onregelmatige cyclus <br /><br /></p><p>liefs </p>
 
Het zou wel erg vroeg zijn als je 5 dagen na de eerste onbeschermde seks al misselijk bent, maar vast niet helemaal onmogelijk, ik voelde deze keer ook 7 dagen na de eisprong al vanalles. Hoe dan ook, als de misselijkheid ergens anders vandaan komt is er natuurlijk nog steeds een kans dat je daarnaast ook nog zwanger bent. Hopelijk heb je snel een positieve test te pakken.

Oja, de laatste dag van je menstruatie is helemaal niet relevant in het zwanger worden, of je nu 3 of 10 dagen ongesteld bent, de datum die uitmaakt bij zwanger worden is de eerste dag (met helder rood bloedverlies) van je menstruatie. 
 
Terug
Bovenaan