nu al rekbaar slijm??

ik heb het al eens eerder bewust gemerkt dat ik rekbaar slijm had en dat al heel vroeg in mijn cyclus.(28 dagen)
ik zit nu op dag 7 van de 28 en had vanmorgen echt van dat rek baar slijm op mijn wc papiertje,dat kan toch niet nu al zo zijn? en zeker als de ovulatie pas over   1 week komt dan heb ik wel erg vroeg van dat rek baar slijm.

iemand die hier ervaring mee heeft of mij hier iets over kan vertellen??

gr.droppy

hey droppy ik heb afgelopen maand precies hetzelfde gehad alleen op dag 10 echt veel rekbaar slijm echt een klodder maar had op dag 14 een positieve ovulatie test dus het was bij mij geen vruchtbare periode wat het dan wel was weet ik ook niet groetjes

hey liefding bedankt,ik dacht ff dat ik de enige was hiermee,ik ben nu ook weer begonnen met ovulatie testen,ik heb nu die digitale van clearbleu die een smiley aan geeft als hij positief is,heb jij of iemand daar ervaring mee?

en zijn er verder nog meer mensen die dat rekbaar slijm al zo vroeg in de cyclus hebben?

xx droppy

Hoi droppy,

Ik had deze periode 2x rekbaar slijm. 1 x naar 2,5 week precies goed dacht ik dus flink geklust. En nu vanaf zaterdag weer. Toen een ovulatietest gedaan en die was harstikke positief. Dus nu weer flink aan de klus. Wel apart maar ja, het lichaam zit raar in elkaar.

Groet Jessy

hey jessey,

maar dat is het m juist ik had dat rekbare slijm dus afgelopen zondag en mijn ovulatie test is negatief.
en ik zit pas op dag 10 van mijn cyclus hoor maar ik vind het gewoon raar,want je zit op dag 8 in je cyclus en hebt super rekbaar slijm....maar ik ben (nog) niet vruchtbaar,mijn ei zal pas over een dag of 4 a 5 komen.

gr.droppy

Hoihoi

Wat jij hebt heb ik ook heb ik net ook tegen mijn huisarts gezegd dat het al begint zodra mijn menstruatie is afgelopen met dat slijm en heb dan nog neit mijn eisprong dat heb ik ruim een week, en de testen geven vaak negatief aan.
Dus je bent echt neit de enige.

Gr WEndy

Terug
Bovenaan