Nu al rugpijn!

A

Anoniem

Guest
Had me van de week hier geregistreerd maar opeens pakte hij mijn wachtwoord niet meer! Heb me opnieuw aangemeld, dus Hallo!! Ik ben Nieuw hier.

Ik ben net bijna 2 weken gestopt met de pil en heb nu al ongelooflijke pijn in mijn onderrug, ik ben sloom en heb spierpijn in de benen. Vooral ik mijn kuiten.

Ben ik aan het ontpillen ofzo? Of heeft dat geen verschijnselen?

Groetjes!

Ja ontpillen heeft zeker wel verschijnselen... Weet niet of dit er ook bij hoort... Ik heb er ook last van ben sinds 21 augustus gestopt met de pil... Maar zou best kunnen dat het komt van ontpillen of misschien een opkomende griep/verkoudheid??

Hmm, heb de griep juist net gehad ;) Zal wel ontpillen zijn. Een paar jaar geleden was ik ook gestopt omdat ik toen geen relatie had en vond het dus niet nodig voor een tijdje, toen heb ik geen verschijnselen gehad van ontpillen. Vreemd.

Ja, het is ook nog maar mijn eerste ronde, weet ook nog niet of de verschijnselen die ik heb ontpillen zijn??? Is bij iedereen weer anders... Dat weet je toch pas zeker als je gewoon ongesteld wordt of zwanger test haha

Het zou idd kunnen dat het ontpillen is. Zelf heb ik hier de eerste maanden last van gehad. Spierpijn, hoofdpijn, slecht slapen en buikpijn.
Kan dus zijn dat je lichaam zich anders voor det dan normaal!

Succes!

Ik heb gister zo'n test gedaan die 4 dagen voor je NOD kan ... was negatief ben dus niet zwanger.... of het was gewoon nog te vroeg om te testen ik ga uit van een normale cyclus van 28 dagen... dan is mijn NOD 21 sept... gisteren was het dus nog net 5 dagen van te voren als ik de 21ste mee tel... Kijk het gewoon even aan ben ik dinsdag nog niet ongesteld dan doe ik gewoon nog een test... Heb vandaag ook geen symptomen of dergelijk gehad dus ik denk dat ik ook niet zwanger ben... nou hoop ik snel ongi te worden zodat ik verder kan met ronde 2

Die heb ik ook in huis maar omdat het ronde 1 is weet ik niet wanneer in ongesteld zou moeten worden. Ik moet echt even goed terugtellen!

Terug
Bovenaan