Nu al te groot voor babybadje

<p>Hi, mijn dochter van 10 weken past nu al niet meer in het baby badje! Samen met haar douchen vind ik eng want ze is nogal beweegelijk en ze kan nog niet zelf zitten. Iemand een idee? We hebben wel een groot bad maar dat is nogal veel gedoe elke keer. </p>

Wij hadden hetzelfde probleem. Ik heb een groter badje gekocht! Echt een geweldig badje, kan mijn zoontje echt nog even mee vooruit!!https://www.wehkamp.nl/pretura-babybad-100-cm-564962/?CC=C50&SC=C71&KAC=K98&artikelNummer=564962&MaatCode=0000&BC=GOA&BAC=ALG&cm_mmc_o=7BBTkwCjC-kTwFwwECVyBpAgfkblfbETzplCjCPz_Y_zpCjCoxDxS9xn&scid=scplp865649620000&sc_intid=865649620000&gclid=EAIaIQobChMIxNTLt9LH3gIVyNmyCh0WDQPkEAQYASABEgICU_D_BwE

Oeps! Drukte iets te snel! Maar deze is echt lekker groot, ben er heel blij mee! Als hij hier niet meer in past, dan kan hij al zitten!

Een aantal maanden geleden hadden ze bij de zeeman een groot badje, echt peuter formaat maar wel het zelfde idee als het babybadje. Misschien eens de moeite waard om te zoeken, het was wel bij een zeeman xl

Wat misschien het douchen minder eng maakt is een grote washand die ook je onderarm bedekt, dan glibbert ze niet zo (een baby shower glove). Mijn spekkige meisje is nu 5 maanden en zit nog in een tummytub. Maar het hoppop badje staat al klaar. Daar heeft haar broer veel in gezeten. Die is ook iets hoger, maar wel prijzig.

Terug
Bovenaan