Nu al te strak al die kleding

A

Anoniem

Guest
Ik ben nou volgens de arts zo n 10 weken zwanger.
Ik moet donderdag naar de vk voor intake best wel spannend!!I
ik pas alleen meerder helft van mijn kleren al niet meer!!En ik weet
ook helemaal niet wanneer het normaal is dat je zwangerschaps
kleding gaat dragen.Niemand weet het ook nog alleen me man en
me moeder wie heeft een tip???Ik weet pas sinds een week dat ik
zwanger ben dat komt omdat ik in het ziekenhuis heb gelegen
vanwege een ernstig auto-ongeluk, waar ik dus ook heel veel medicijnen
toegedient heb gekregen vind dat best wel een beetje eng.Ben
benieuwd of iemand me kan helpen met die kleding kwestie!

Gr Duckie 19

Wat rot en zwangr en een auto ongeluk pffff kan me voorstellen dat het wel even schrikken was. Wat de zwangerschapskleding betreft, ik had ook al op tijd een positiebroek aan. Mijn idee   erover je bent 9 maanden zwanger dan moet je ook 9 maanden lekkere kleding aan hebben. Vooral niet een te strakke broek aan trekken want dat zit zo rot, niemand hoeft het te zien. Je moet zorgen dat je je vooral prettig voelt. Ik had met 10 weken dus ook al  weidere  broeken  aan, en dat zijn er echt wel meer. Met 15 weken een positie broek aan, en niemand die het door had.   Ik hoop dat je er wat mee kunt. Groetjes leena

Hoi Leena

Bedankt voor je reactie!!Ik ga toch maar wat grotere kleren
kopen, en ja volgens mij zien een heleboel mensen het
nu al dat ik zwanger ben.Me zwager vroeg gister nog;'hey
daf ben je wat aangekomen sinds je thuis zit of niet??Toen
begonnen me man en ik een beetje te lachen en toen zei ik
;'Ja dat heb je goed  gezien ja'Maar ze horen het vanzelf hoor!!
Bedankt in ieder geval!!

Gr Duckie19