Nu al testen mogelijk?

A

Anoniem

Guest
Ik heb volgende maandag pas m'n nod. Maar wij gaan zaterdagochtend weg een week nr tjechie op familiebezoek. Slapen dan in n tentje en n aantal dagen feest. Ik zit er dus echt niet op te wachten ongi te worden daar en daar een test doen mocht k niet ongi worden vind k ook niet leuk. Het is erg druk met familie en ook mensen die k niet ken.
Ik wil t gewoon weten! Erg hè.
Wat moet ik doen meiden?
(ik heb lichte zw schaps verschijnselen maar zoals iedereen wel weet kunnen t net zo goed cyclus verschijnselen zijn)

Als je over een week je NOD hebt kun je nu nog niet testen, maar ongeveer 2 dagen ervoor(dus zat.ochtend) zou het wel kunnen. Met ochtendurine en de avond ervoor weinig drinken moet het lukken denk ik. Succes!!.

Heey meid,

Testen heeft nu id nog geen zin want er is nog niet genoeg hcghormoon in je lichaam als je zwanger bent. Het beste is helaas toch te wachten tot je nod en voor de zekerheid wel ongispullen meenemen. Is niet prettig maar te vroeg testen heeft weinig zin.

Veel plezier en ik duim dat als je terug komt je positief kunt testen!!
Liefs ciomama

hey meid valt te proberen ik heb 10dg van te voren getest omdat ik niet kon wachten en het was duidelijk!

het kan zeker, ik ben het levende bewijs daarvan;) ik voelde het naar mijn inseminatie al, ik heb de behandeling iui gehad.. en mijn eerste positieve zwangerschapstest was 1 dag voor mn ongesteldheid, en 2 dagen later weer positief, dus ik hoop het meid! suc-6, en fijne vakantie.
mamakim

Oe jullie maken het moeilijk voor me meiden.
Misschien dat k vrijdagavond test met in m'n achterhoofd dat t waarschijnlijk te vroeg is.
Nu nog maar ff hard werken en lekker meelezen hier.
Zo fijn dit forum.

Fijn hé?! Even lekker alles van je af kletsen!!

Nu ik die andere meiden hoor dat hun al wel positief testen voor hun nod zou ik ook twijfelen hoor meid! Persoonlijk zou ik ook testen op vrijdag, ervanuit gaande dat het negatief zal zijn.

Veel plezier met je weekend! En ik hoop dat je dan zwanger blijkt!

Liefs ciomama

Je zou een paar dagen voor je NOD kunnen testen. Ik zou dan wel in de ochtend testen, dan is je urine geconcentreerder dan 's avonds. De kans is natuurlijk wel aanwezig dat hij negatief uitslaat, ook al ben je misschien zwanger. Succes met testen en veel plezier in Tsjechie! (mooi land hoor!)

Terug
Bovenaan