Nu al testen?

<p>Hoi,</p><p>Ben nieuw op het forum dus even kort wat over mezelf. Ben mama van 2 kinderen van 16 en 14. We zouden graag een 3e kindje willen.</p><p>Een aantal jaren geleden een spontane MK gehad bij 11 weken. Op 15-02 jl. heb ik een spontane MK gehad bij 6 weken. Na 14 dagen was de HCG test negatief dus uit mijn bloed.</p><p>25-03 heb ik tegen verwachting in een normale periode van 5 dagen gehad en volgens mijn berekening zou vandaag mijn periode weer van start moeten gaan. 4 dagen geleden een HCG test gedaan omdat ik een aantal 'klachten' zoals lage rugpijn, mega vermoeid,duizelingen, vocht vasthouden en een opgezet gevoel heb. </p><p>Ik twijfel of ik vandaag opnieuw zal testen. Is het niet te vroeg op de verwachtte datum? Misschien beter even wachten om extra teleurstelling te voorkomen, aan de andere kant toch wel benieuwd...</p><p> </p>

Hoi Marreberg,

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen over je MK's. Ik heb op 8 februari ook een MK gehad en we zijn inmiddels weer bezig om zwanger te raken. Op 12 maart had ik een normale periode van 5 dagen en nu verwacht ik om woensdag weer ongesteld te worden. Echter heb ik op dit moment ook last van rugpijn, hoofdpijn, misselijk, buikpijn en gisteren (naar mijn idee) een innestelingsbloeding. Gistermiddag heb ik een vroeg stadium test gedaan, maar deze was negatief, ik verwacht dat dit wat te vroeg is. Ik ga nu wat langer wachten om weer te testen, zondag of maandag denk ik en hoop dan natuurlijk op een beter resultaat. En dan woensdag/donderdag nog een normale test voor de zekerheid. Dan hoop ik dat ik mezelf weer zwanger mag noemen en dat het deze keer helemaal goed zal gaan. 
Dus uit mijn ervaring zeg ik dat de verschijnselen vaak al eerder merkbaar is dan dat het hCG hormoon te meten is. Probeer het daarom tegen de tijd dat je je periode verwacht nogmaals.
Liefs,

Hoi Elizza,
Mijn periode verwacht ik dus...vandaag maar (nog) geen rookpluimen. Misschien dat mijn lijf na de MK nog moet wennen aan de cyclus? Geen idee ?
Ik wacht het dit weekend maar even af en als er maandag nog niets is maar even testen.
Ik duim met je mee en hoop ook voor jou een positieve uitslag!
?

Terug
Bovenaan