nu al vaag ongi gevoel

A

Anoniem

Guest
Heb sinds tien minuutjes beetje last van een heel vaag ongi gevoel.
Mijn nod is 29/30 april.
Mijn eisprong was 16 april(dit keer gevoeld)
Kan er nu al een innesteling komen als het raak is?
Ik weet ook dat je niet persee een innesteling hoef te hebben.
Maar je kan dan tog wel dat ongigevoel hebben of niej?
Heb de 15e nog goed geklust.
Verders heb ik nergens last van alleen die vage ongigevoel.

Liefs Anouska

Hoi Hoi,
Ik heb precies hetzelfde. Ik zit in ronde 2, na het stoppen van de pil. Voor het stoppen had ik een regelmatige cyclus van 26 dagen. Na het stoppen van de pil duurde het 30 dagen voor mijn menstruatie. Ik weet dus niet zo goed wanneer mijn eisprong is (ik voel hem namelijk niet) en wanneer mijn NOD is. Als ik 26 dagen aanhoud is mijn NOD 26 april, als ik 30 aanhoud is het 30 april (mijn verjaardag, en dan word ik ook 30 (wel heel veel 30, hihi)). Het is dus weer spannend, maar ik heb ook zo'n zeurderig gevoel in de onderbuik, hele lichte menstruatiepijn. En dan gaat het ook weer weg, maar het komt steeds terug. Verder eigenlijk geen tekenen. Ik zal blij zijn als ik zwanger ben, maar ook als mijn menstruatie komt, want dan is weer even de stress van de ketel.

Laat me weten wanneer je gaat testen

Lucretia

Ik moet dus rond de 29/30 april ongi worden.
Ik wil pas testen op 5 mei.
Tenminste als ik dat vol kan houden.
Hihi.

Liefs Anouska

Ps: Wanneer ga jij testen?

Zou wel een heel leuk verjaardagskadootje zijn
Een verlaatkadootje dan want ben morgen jarig

Hoi,

Ja herkenbaar hoor ik heb ook de 16e mijn eisprong gehad en mijn nod de 30ste.
Ik had dinsdag last van het ongi gevoel, maar heb sinds maandag dat ik nog maar een kopje koffie drink 's avonds want de tweede daar word k misselijk van.
Met de zwangerschap van Daan had ik prcies het zelfde alleen heb ik toen de verschijnselen genegeerd omdat ik daarvoor een miskraam had ehad en niet wilde geloven dat ik alweer zwanger zou kunnen zijn.
Wanneer ik ga testen als ik na de 30ste nog niet ongi ben weet ik nog niet in ieder geval niet gelijk

Groetjes Saskia

Hoi meiden,

Ook ik zit in hetzelfde schuitje. Ik heb de 15e mijn eisprong gehad en sinds een paar dagen rare buikpijn met steken aan de linkerkant (ongeveer hetzelfde gevoel als mijn eisprong). Ook ik heb de 29e/30e mijn NOD. Ik  moet ook de hele tijd plassen alsof mijn baarmoeder op mijn blaas drukt. Dat zou natuurlijk wel erg snel zijn maar omdat het mijn tweede zwangerschap zou zijn kan het misschien dat mijn baarmoeder nu gevoeligers is hiervoor?

Grappig Saskia dat ik jou hier   tegenkom en dat we rond dezelfde tijd onze eisprong/NOD hebben!

Heel spannend dus en we moeten nog min. een week wachten!!

Groetjes,
Rosanne

He Rosanne,

Toevallig dat wij in het zelfde schuitje zitten idd.
Over je baarmoeder het kan zijn dat hij al begint te groeien, bij een tweede zwangerschap weet de baarmoeder precies wat haar te wachten staat en zal deze idd eerder beginnen met groeien. Voor mijn miskraam in maart begon die van mij ook te groeien en moest ik ook al heel vlot veel plassen en zelfs een paar dagen vor mijn miskraam aan dat ik mijn broek 's avonds open moest doen omdat hij dan al te krap zat.
Nu moet ik zeggen dat met daan met 12 weken ook al positiebroeken aan had omdat ik mijn eigen broeken echt niet meer dicht kreeg.
Ik zal duimen dat het raak is en voor de rest natuurlijk ook.

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan